Wednesday, August 3, 2011

.: pepagi lagi....:.


bangun pagi2 dah sedih pesal tah.. emo ke pe ke tak sure plak aku dengan perasaan pagi ni. yang pasti bangun je pagi tadi nak sahur da sedih. time sahur pon sedih tapi makan tetap maintain nasi sepinggan setengah. ouh gamaknye kalau aku sedih aku makan banyak kot. huhuhuh.

tak sukenya pepagi dah sedih. sebab sedih jugak malas nak bawak kereta datang opis, sebab sedih jugak malas nak BUAT KERJA. so bile sedih aku macam kena TIDUR je. ye.. kena tidur. ok sume aku nak tidur jap. hakhakhakhak...

6 comments:

mawar (^_*) said...

nak tido ghuper nye?? patut ar cedih je =P

mysha said...

oK sKang ko G tDo... hehehe

lieyalatif said...

tu ngade2.....sedih konon...rupenye sedih nak membuta yeak ekekeekekek........

tau le pangantin baru...manjang jek ngantok ko yeak kikikiki....

Fyda Rahim said...

ain: hahaha.. sedihkn..

Fyda Rahim said...

sha: xleh.. sbb aku pkerja yg bagus.. haha..

Fyda Rahim said...

lieya: sedih wey.. xde tempat nk tdo.. haha..
ala mod pgntin lg kot.. haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...