Thursday, August 18, 2011

.: menu M :.


pagi-pagi aku dah M. so dari aku ulang ayat yang sama baik tgk jelah gambar makanan mase aku berbuka puasa semalam. tulah namanya MENU M. haha. M untuk pe? faham-faham jelah ye.


ni menu berbuke aku petang semalam. haha. sebab dah tak tahu nak makan ape. mana tah napsu makan aku tah.


ni plak menu sahur aku pagi td.. nasi goreng lagi. hahaha.



semalam pergi PKNS Bangi, semata2 nak beli ni. kakak dan abang aku cari baju raya aku plak rembat ni. hahaha. dah lama aku cari2. K4 sold out si soya beans rose ni. yang nestea tu sebab pgaruh iklan. ye aku ni cepat terpengaruh dengan iklan. haha.

6 comments:

...sWeeT uMi... said...

pasni leh la akk cop fyda chef nasi goreng lkihkihkhikh....ah ah akk tak tau plak pasal soya rose tu,jakun plak huhuhuhu...sedap eh...

Rose Emely said...

weiii aku dah lama nak beli nestea tu
tak sempat²...balik jb wajib beli nih

lieyalatif said...

nasi goreng menu terbaik time sahur fydot...dpt mkn makanan panas2...lagi selere kan.....

Fyda Rahim said...

k.naemah: chef nasi grg? hahaha.. sy msk nsi grg sume xpnh same.. msti lain2 sbb selalo men belasah. tp alhamdulillah belasah2 pon sdp dek anak tekak sndri.. haha

Fyda Rahim said...

lysa: haha.. kn? kn? aku pon ye2 je beli sudah duk dlm lemari je. haha

Fyda Rahim said...

lieya: aku xsuke sgt kalu ddk sensorg tp mkn nasi.. xleh feel. tp pg tu aku belasah je bt. hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...