Monday, August 1, 2011

.: Kisah Perkahwinan FZ: part mak andam :.


ok.. ni entry yg aku akan update ikut suke hati aku bile2 je.. haha.. sebenarnye aku nak buat entry kenduri utk belah aku dulu sekali gambar2 dengan cameraman belum dapat lagi. takat die tag sekeping dua kat FB adelah, tapi kot nak letak sekeping dua tu? uishh so aku sabarkanlah hati ni jugak. so nak tak nak aku buat je dulu entry kenduri menyambut menantu pada 23 julai 2011.

memang kenduri belah mr.zach, die n aku dah plan buat simple2 je. boleh dikatakan semuanya memang MIL n FIL aku yang handle semua.. mr.zach langsung tak buat pape okay. hehe. nasib baik ade MIL n FIL yang baik gitu. so segala persiapan sebelah mr.zach memang aku tak tahu pape, termasuklah sape yang akan make-up aku. hahahaha. hebat tak aku dgn mr.zach? hebat sgt kan sampaikan nak kena cepuk dah dengan MIL n FIL sebab tak amek tahu langsung. hahaha.

so last minute, mr.zach tak nak amek mak andam so korang bayangkan sape nak makeu-p aku time bersanding? jangan kata make-up baju untuk bersanding pun mr.zach tak nak amek. sebab? entah aku pon tak tahu. mentang2lah aku pernah cakap dekat die suruh buat kenduri belah die just simple2 je. sekali betul2 ko simple ye zach... tapi aku okay je. sebab aku pon rimas kalau nak pakai baju bersanding tu. cukuplah time bersanding + outdoor aku kena pakai baju tu. sampaikan aku ckp dekat cameraman suruh die stop dari sesi bergambar, sudahnya kena marah dengan cameraman sebab bayar mahal tak nak habiskan sesi bergambar. hahaha.. untung aku amek mu fathi...

ok tu bab baju, yang aku nak cite ni bab make-up, korang bayangkan mr.zach macam tak kisah je aku ni kalau muke macam ironhide. so malam sebelum kenduri aku terpakse balik pahang. dan last2 orang yang akan make-up aku adalah adik ipar aku sendiri. glup!! aku mase ni bukan tak konpiden dengan die tapi die yg tak konpiden dengan diri sendiri so sebagai pengantin ko cuak tak? hahaha opkossss cuak dowh!!! tapi keesokkan harinya tahap ke'level'an kopiden die sudah mari... siap suruh aku beli bulu mate pelesu ROZITA CHE WAN okay!!! hahaha aku bantai gelak jelah. lantak lah aku tadah je lah muka ni kat SIL aku. hehe. jum layan gambar2 yang sempat mr.zach snap semasa aku sedang di touch up kan oleh SIL aku.



*
*
*


*
*
*
*


*
*
*


*
*
*

eh tak.. bukan yang ni hasilnye..

*
*
*


*
*
*

ok tak? tapi ni bukan hasilnye... habis yang mana? ok kat bawah lagi....

*
*
*

ok? or tak? kalau tak okay sila tgk yang paling bawah.. kalau tak okay jugak maknye bukan sebab mak andam tapi sebab aku memang tak lawa.. huhuhuhu...

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*


tapi okay lah bagi aku. dari mak andam belah aku yang memanjang aku rimas. tebal nak mampus. lantak lah kena make-up tebal2 pon aku tetap tak suke mak andam belah aku make-up. so terima kasih pd SIL aku yg make-up.. pape pon aku puas hati. ^_^


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...