Wednesday, August 3, 2011

.: ouh KO tunjuk CERDIK plak!!!!:.

ok hari ni semua orang berpuasa, so aku pun berpuasa jugak. jadi bile puasa semua nak kena kawal dan tahan. tapi kalau ada orang cari pasal dengan ko agak2 ape korang buat? buat bodoh? ouh tak perluuuuuuuuuu kot sebab yg cari pasal tu memang dah bodoh. (ouh terkutuk plak.. ya Ampun..) ok2 kita tukar perkataan 'bodoh' tu sebab macam kasar dan kesat. ok aku tukar ye... orang yang suke cari pasal dengan kite secara tetibe adalah org yang KURANG CERDIK. (ermmm lembut bunyinye tu)

memadangkan aku ni sedang berpuasa dan iman aku masih kuat,so aku ambil keputusan buat tak kisahlah dengan 'ayat-ayat' si KURANG CERDIK tu, cume yang aku takut kalau-kalau iman aku goyang dengan ke'leser'an 'die'. ouh tak jugak, sbb tadi kan dah kata iman aku masih kuat kn? so aku masih boleh bertahan dengan berfikir yang KO tu 'rapat' dengan aku jugak.

so ape perlu aku buat? buat masa sekarang aku layankan dulu ke'leser'an mulut KO. kang rasa2 SETH TAN aku dah tak kena 'ikat' lagi aku pon akan balas ke'leser'an yang KO pap!! kat muka aku secara live.

orang leser ni kena jumpe dgn yang jenis leser jugak baru die ada 'kesedaran' sikit. ermmmm..

ouh petang nanti aku nk gi beli karipap.. sedappppp..

5 comments:

aIEn said...

adehhh....ni marah dkt sapa plak ni??
smlm sy hari ni akak plak yg berjangkit?? bak kata nadzmi...sabar bnyk2 k =)

Fyda Rahim said...

ain: krn sabar byk bwk padah pd diri sendiri.. so sile leser bile org leser dgn kite.. nk sbr kne tgk org jugak.. bsbr dgn org BODOH.. ssh.. sbb xde mujizat sbr tahap gtu..

lieyalatif said...

awat ni fydot...sabar yeak.....kang pose tgl separuh ekeekekeek...aku dah separuh dah agaknye sebab dok layan blog2 masakan sambil stim sorang2 wakakaakakakak ...aku dah buat lawak ni, ko cool tak eheheheeh

Fyda Rahim said...

hahaha.. lieya.. mmg da cool a.k.a terkojol bijik mata aku duk bkk resepi lg ptg ni.. n print segala maknika menu. arap2 aku msk la.. haha..

aIEn said...

hahha...lpas fikir2 n teliti balik ape yg akak ckp ni ade btul nye jgk kan?? tp kalo dah dua2 laser ape kesudahan nye?? haihh =p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...