Friday, August 19, 2011

.: pe kene tah...ishh rungsing aku :.


pagi tadi orang duk best tidur lagi, aku plak tak tahu pesal tetibe terjaya pukul 3.oo pagi, lepas tu masuk dapur, then gi kat peti sejuk keluarkan pastry doh. nak buatkn pastry utk mr.zach mkn dengan mushroom soup cream sahur nanti. selalo aku bangun untuk sahur dlm 4.30. kalau mr.zach takat nak makan roti pukul 5 je aku set jam. tapi ape mimpi tah pagi tadi bangun2 terus buat. dengan mamai terus buat. hahahahaha. gelak sensorang aku pagi2 buto tu.. jum layan gambor hasil pukul 3 pagi. tapi siyes sampai sekarang aku tak tahu pesal terjaga pagi td then terus gi bakor pastry tu..














tu dia pastry aku jadi ape?.. hangus ok. hahaha.. berasap satu dapur. mase tu baru tersedar dari mamai. then terfikir pebende yang slh.. rupenya. pastry ni msk sekali dgn sup cendawan tu. aku g letak bodoh2 tak gitu je,. astu bakor 15minit bende ni je., mahu tak terbakor. wahal kene bakar 3-5minit je. adoiyai.. mase tersedar tu terus gelak sensorg. sambil jengguk mr.zach.. sekali die tidur. hahaha. sudahnye settle sume aku masuk tidur dan paling best tak bangun sahur langsung. hakhakhakhak.

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

hehehe.. ni jubah dari mekah yg aku dapat dr ma & abah aku. terima kasih ma & abah.
(doakan ma aku sihat ye kawan2.. sejak balik dr umrah ma aku tak sihat sangat.)

2 comments:

yatt said...

jubah tu sebijik mcm jubah aku dpt masa maklang wan balik mekah nanti aku tunjuk gambar kat ko.. hahahah

Fyda Rahim said...

hahaha.. ye ke? haha jum pkai same2.. haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...