Sunday, March 6, 2011

.: aku, mybride & pizza hut :.

huishh.. da seminggu aku tak update entry baru. huhuhu. tersangat2 busy skg sampaikan aku nk makan pon tak sempat. (muahaha, caya ke? tapi mmg tak sempat wey) start 1hb mac ni aku betul2 tak ade mase nak bukak blog & update blog. semalam je dpt tgk & terjah blog2 org. hari ni kira aku relax sikit, so kasi update ringkas2 ttg hal aku sikit.

hehe aku sekarang dekat kampung, balik kampung pon bersebab, lagipon semua adik badik aku pon balik kampung. sampaikn terpakse amek cuti hari senin. terrrrlebih sari plak sebab ade hal yang belum settle. aku ni byk gile nak story mory kat blog aku ni tp aku kasi update sikit2 je. dulu sebab after ni aku kena pergi tgk barang2 untuk gift dihari penting aku. org skit2 buat, aku last minute terus settlekan semua, dalam satu hari aku settlekan barang2 hantaran mr.zach. 3hari kehulur kehilir dekat alamanda, berkenan beli terus, mls nk survey2 dah, kat sogo org kata murah, tapi takde beza mane pon dgn yg mr.zach berkenan, so beli je dekat alamanda . janji aku puas hati sudah. mr.zach? haha die ok je.die berkenan & aku puas hati, duit tolak tepi (hakhakhakhaktuihh) tolak tepi lah sgt. haha. nak semput bile tgk duit keluar mcm air. huhuhuhu.

tapi aku bukan nk story mory hal tu, aku nak cite pe yg aku buat sepanjang aku balik kampung, tak banyak gambar yang aku snap, yelah bile otak duk kira tulah, kira nilah, fikir tulah, fikir nilah, terlupa plak nak amek2 gambar. sebenarnye dari akhir thn lepas nak balik kampung sebab nk gi 'tempat' ni, sekali mase tak mengizinkan aku balik. kali ni, aku mmg settlekn semua terus. haha. tempat yg aku gi pon da lame aku duk usha dalam website, nak kate jauh dr rumah ade dlm setgh jam je. taklah jauh mane sgt. tp mmg puas hatilah, mahal2 pon still dlm bajet aku. haha. nak taw aku gimane? ni hah..


aku suke butik ni. mmg santek ar semuanye.



hbis settle semua, aku pergi mkn kt pizza hut.. haha cm ne nk pki bju yg saiz2 kecik ni? xpe2 sok luse pose stahun. haha. aku belasah mkn ni je.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...