Monday, February 28, 2011

.: Super Star Karaoke Box :.

aku ni sebenarnye da lame tak gi melalak kat SUPERSTAR KARAOKE BOX . nak kate setahun tak pergi macam ye je. tapi macam ade je gi karaoke haha. kira setahun yang lepas memang susah la aku nak gi melalak. sekali malam 26.02.11 tu kami nak tengok movie cite the mechanic tu (tgk wayang lagi.. haha) pukul 12.45 movie baru start. so kami free dalam 2jam. tak tahu nak gi mana. nak hajak gi supping lagi mau mr.zach hangin je.. sudahnye kami ke Superstar Karaoke Box ni. (kt Alamanda jugak.. memang aku tak pergi jauh2)

punyalah dah lame tak pergi sekali pergi hah memang terkejut la sebab da berubah 'wajah' da tempat tu. dulu bukanlah buruk sangat tempat ni, cume tak cantik macam sekarang la. (biar berbaloi la jugak nak bayar parking kat Manda tu) kalau dulu time nk lepas hajat melalak tapi tak nak lama boleh amek yang satu lagu rm1.50 sajork or amek yg 1jam nye. tapi sekarang sorry!! semua main ikut jam. service plak kira tip top la sekarang. mase aku duk tunggu turn nombor aku, sambil borak2 dgn mr.zach tu terdengar la jugak harga & pakej2 yang SS sediakan. yang mane duk bayar semua main ratus2 nye sekali masuk.

aku je rm50 untuk sejam setengah + air sprite 1 jug + chicken wings + fries. oklah kan? dapat plak bilik small untuk 2-3 orang. sekali.. bile aku masuk bukan 2-3 orang tapi 5-7 orang boleh sekali masuk ok. bilik small tapi besauuuuuuuu, tu tang small, kalau medium aku tak taw lah. tang large tu gamaknye ade sebesau dewan. (hahah da start ko nak buat jakun la kn fyd!!!)

kat superstar karaoke box ni da buat pakej (ouh dulu tak ade ye korank, tak macam red box) untuk bilik small + sejam (memang kena add on dengan 1jug air+ chicken wings + fries lau tak harga lagi mahal) harga plak tgk pe yang ko nak. cth bilik + makan pe. jadi aku dgn mr.zach amek sejam setengah pakej small je.. lagi2 kami berdua je. memang puas hati ar berbanding dulunye bilik.

lagi2 time tunggu turn nk bayar aku ni duk b'doa (hahahah b'doa time karaoke? PANG!) biar dapat bilik yang lawa. haha. sekali doa termakbul (PANG! sekali lagi) dapat bilik yang lawa2 tambah dapat yang baru. hakhakhakhak. (tetiba nk jakun bagai lak bt entry cm ni. hahaha)


dulu bukan macam ni. tak adenye lampu yg sakit mate aku ni. hehe. da macam dlm cite tron tu lak. haha






















lagu ni bt aku tingat mase karok dgn member opis.



aku ni kalau gi karaoke ni tak tahu nape mesti kena nyanyi lagu awie. sebab? tah lah. kot tak sesuai kot... tak pon aku tak eh nyanyi lagu gegurl2 ni, sebab tak lepas. hahaha. lagi2 aku ni suke je sore si awie tu. mr.zach geleng kepale sebab awek die pon terpakse dengan die sbb berebut lagu2 lelaki utk nyanyi. haha. nasiblah labu...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...