Monday, February 21, 2011

.: cuti hujung minggu aku :.

aku ni dua hari cuti (sabtu & ahad) lepak2 kat rumah je. kalau keluar pon aku gi rumah kakak aku sambil tengok baby hany. (anak buah baru) korank mesti cuti2 hujung minggu bestkan? aku ni nak buat macam mana mr.zach plak keja sepanjang dua hari ni, pagi-malam. so nak gi mana2 kena tunggu die balik dulu. mcm malam kemarin, aku keluar makan pukul 1.00 pagi. huhuhu kira terus bekpes la kot. hahaha. (kira jimat & boleh diet. kahkahkahkah). lagi2 sekarang mr.zach gediks nak keje part time, sudahnya hari minggu aku tersadai je kat rumah. ouhhhhh sangat gumbira sampai nak naik gile aku.. haha. tiada lagi aktiviti tawaf satu Alamanda or tengok muvie. (cite The Mechanic tu aku tak tengok lagi) uwaaaaaaa...

semalam pon die masuk kije pagi pukul 11.00 & habis keje pukul 9.00mlm. lepas tu baru keluar tu pon teman die makan, dapat borak2 pon sekejap je. kul 11.00 kami da balik rumah masing2. nasib baik semlam balik awal jugak, sebab kadang2 pukul 12.00 baru die habis keje. (memang die makin kurus & aku makin gemuklah kalau gtu gayanye) haha. nak buat macam mana kan duduk je rumah. keluar makan dengan die dah tengah malam, tak makan tak boleh sebab tak tahan napsu tengok die makan. wakakaka. takat kemas2 rumah, basuh baju, jaga anak buah aku tu memang lah aku buat sepanjang cuti hujung minggu. tapi kot nak kemas2 dari pagi-malam kan. tak logik la. rumah ko besar mungkin lah kot. rumah abang aku tak besar mane pon.

jadinya 2hari aku tu terisi dengan permainan yang menguji otak aku yang lembab ni. biar laju sikit. tukar kepada MB plak. hehe. sudahnya 2hari tu aku dapat settlekan satu buku. ermmm ok jugakkan tak keluar selain dari uji minda aku ni save bajet skit. (betapa kedananye aku ni.. sume SAVE je.. hahaha) yelah dah hujung2 bulan kan, gaji pon lagi 3hari nk masuk. hakhakhakhak. nak taw aku main pe? tengok lah


8
8
8
8
8
8
8
8
8
8
8
8
8
8
8
8
8
8
8
8
8
8
8
8
8
8
8
8
8
8
8
8
8
8
8
8
8
8
8
8
8
8
8


(game word search puzzle)
aku pulun buat bende alah ni dari pagi- malam 2hari berturut2. ni pon main dalam kete sementara tunggu mr.zach gi jumpe member die.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...