Saturday, February 26, 2011

.: bekpes + lunch + dinner :.

hari ni aku makan lambat, dalam pukul 4.petang jugak baru aku terkedek2 nak makan. sebab? aku sangat2 lah busy buat segala persiapan untuk pertengah tahun ni. tu yang sampai lupa nak makan. lagi2 kalau buat plak seorang2. huh memang ralik la. kira2 tulah, bajet nilah, survey tulah. ish.. pendek kate semua tu buatkan aku busy kejap. jadinya malas nak keluar gi makan (masak? hehe, tak de mod nk masak.. haha) kalau keluar pon dengan mr.zach petang2 sikit sebab kite orang ade macam2 bende yang nak kami survey. so makanan aku untuk pagi + tgh hari + malam aku order domino's pizza (delivery sajok!) hehe. kebetulan ade coupon DP ni so aku amek yg rm25 ( 1 regular pizza + 1 cinnastix + 1 Garlic cheese onion ring) tapi pizza aku amek beefpepperoni + cheesy double decker kena tambah rm5. total sume rm30 sajok utk makan pagi+ tgh hari + malam.

aku da lame tak makan pizza hut tu (pizza je.. yg lain masih boleh gi melantak.. haha) sebab da tak sedap plak lepas aku makan DP ni.







No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...