Thursday, February 24, 2011

.: chaiyok!! Chaiyok!! :.



semangat aku duk tunggu nak tengok game bola semalam, malaysia vs pakistan. bangga jugaklah aku ni tetibe. (pehal ko fyd?!!) hehe...sebab sekarang team skuad harimau malaya semakin menyerlah walaupon yang turun bermain semalam umur di bawah 21 tahun.

kiranye halangan pertama malaysia untuk mendapat kelayakan pra-Olimpik dah pon diatasi jurulatih Ong Kim Swee dan anak buahnye bile menewaskan Pakistan 2-0 di Stadium Shah Alam malam tadi. walaupon kemengan 2-0 tapi aku rasa tak cukup selesa untuk bawak ke match game kat Lahore parkistan (9 Mac 2011). harap2lah dorang boleh ubah lagilah corak permaian dorang. aku rasalah (pg'analisis tak bertauliah duk menilai) semalam malaysia boleh dapat dalam 4 gol or lebih, bile banyak kali percubaan dorang tp cubaan gagal. aku mase tu baring tak kena, duduk pon tak kena. hakhakhakhak. tapi bersyukur lah jugak walaupon dapat 2 gol hasil jaringan minit ketiga oleh Wan Zaharulnizam Wan Zakaria astu Mohd. Irfan Fazail pada minit ke 45 dari tak dapat langsung kan?. cuma asakkan dari penyerang pakistan kekadang tu buatkan aku tak boleh duduk diam kt depan tv.hehe. excited dowh. bising abang aku duk marah2 kat aku yg kecoh2. hehe. lagi2 bile si Yousuf Ejaz Butt tu pebjaga gol terbaik pakistan yg berhijrah ke denmark, (elehhhhhh kalau MU tu aku nk pujilah jugak) tapi aku tgk taklah terbaik mana pon. haha. (eleh.. beh lagi KFCM tu) haha.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...