Saturday, February 19, 2011

.: The Mechanic :.





aku ni kalau tak tengok wayang amat2 susah hati. hahaha.( susah hati tak perabis duit kot) susah hati sebab pe tah aku pon tak tahu. tapi kalau ade cite baru yang keluar kat TGV 0r SGC tak dapat tengok memang susah hati lah. lagi2 aku ni tak suke kalau orang dah tengok tapi aku seminggu dua lepas tu baru nak tengok. huii tak suke!! tak suke!!!. kalau jadi macam tu memang aku tak tgk terus. ni da 19hb. aku lewat tengok dalam sari dua ok lagi tapi bile minggu depan baru nak tengok mula rasa baek tak payah tengok je. tapi cite yang aku nak tengok ni ade si JASON STATHAM ala hero dalam cite Transpoter tu. hehe. aku suke die belakon sebab suara die. haha. ni cite terbaru THE MECHANIC yang keluar pd 17 feb 2011. uwaaaaaaaaa!!. nampaknye kena g tengok sensorang. nak tunggu mr.zach memang tahun depan jelah tgk kat HBO. hehe. korank da tengok eik? best tak?


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...