Sunday, February 27, 2011

.: kisah malam keliwoon :.

ni kisah hari jumaat malam sabtu kami, kite orang pergi tengok wayang cite Drive Angry tu.. ermm citenye boleh la tapi bagi aku banyak sangat part2 yg kena ko fikir sendiri, dari awalnye cite tu, dengan jalan cite yg tak tersusun..(cehhhwahhh pengkritik tetap GSC la konon!!! ceh!) kiranye ko masuk panggung wyg ni astu cite da start terus babak si Milton (Nicholas Cage) tu cari musuh yg bunuh anak perempuan die. hah mase tu memang kena fokus je gk cite gitu. bile da tengok baru faham rupenye si Milton (Nicholas Cage) ni da lame mati. kiranye cite ni mcm Ghost Rider yg pernah die berlakon dulu. tapi cite ghost rider tu perjanjian die dengan syaitankn, & die tak mati ni plak kisah die yg selepas kematiannye, die duduk kt neraka astu dtg balik kat alam dunia utk tuntut bela atas kematian anak die. after setel bunuh ,die dgn 'penjaga neraka' kena balik ke neraka. pening eik aku cite? hakhak. g tengoklah kalau rs pening cara aku cite. kate mr.zach cite ni cam hampeh. hahaha.

tapi sebelum tengok cite tu kami berdua duk 'berkampung' kat GSC alamanda ade dlm 2jam. haha. sebab aku tak buat reservation macam selalo, so nak tak nak kena pergi awal then beratur astu kena tunggu lagi2 cite tu start pukul 11.45 so kami tapaw mc D & makan kat lobby GSC. kahkahkahkah. sadis gile kan? tapi siyes mmg fun sangat2 bile mkn open gitu, lag2i ramai yg duk lepak kat area lobby GSC sambil makan2 & borak2 macam kite orang. jum layan pic yg sempat aku snap.


lobby GSC


mr.zach lepak kat tepi2 dinding lobby GSC. hehe.


tgk kaki aku!! relax je kn? haha. cam lepak2 kat rumah je.


mc'chicken + filet o fish


cudapppppppppp!!! double mc'chicken


see!! ramai yg duk lepak kat tepi2 tu.


layan movie sambil ngappppppppp chicago beef + mineral water tuk si kurus tu. ahakz!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...