Tuesday, February 22, 2011

.: SR time!! :.

ok2.. semalam kite org ber'mud Secret Recipe. balik dari kije kite orang terjah SR. lagi2 semalam mr.zach offday (part time) jadinye bolehlah kua gi makan2 before balik rumah. kalau tak memang rushing je sebab die masuk kije pukul 6 petang.

jadinya semalam kami gi makan SR kat seksyen 8, Bangi. senang dekat dengan area rumah kite orang. taklah kena ber'jem' bagai time nak balik plak. aku ni macam biaselah kalau gi SR ni, menu aku kalau nak makan cream cakes ni aku cuma makan 2 menu je. chocolate indulgance dan chocolate banana. before ni lagilah aku cuma makan sejenis je (chocolate indulgence). jenis aku ni kalau manis2 sangat, mulalah susah nak makan, astu memang kompem tak habisnya. (mmglah kek tu manis fydot!!! haha) kiranye yang aku suka makan tu pon manis jugak tapi manis yang boleh habis. dulu ade member satu opis bagitahu choc banana tu sedap aku macam pelik je kek letak pisang gitu, wahal durian pon ade. hahaha (ouh ye saya amat jakun dulu..cehhh dulu je? sekarang pon ade lagi bab2 jakun ni. muahaha) tapi bile try je choc banana tu, hah! sampai sekarang kalau tak makan tak boleh. kadang2 makan chocolate indulgence dan kadang2 makan choc banana. tak kenal maka tak cinta kan org kate. hahah. tu bab2 kek lah. kalau kata menu masakan yang lain aku makan je. tapi semalam kami berdua makan cream cakes je sebab aku tetibe terase nak makan choc banana. hehe.

untuk makan petang kami, mr.zach die amek chocolate chip walnut, aku plak choc banana + jasmine tea. ok tu sajork nk cite. ngeh.. ngeh..








2 comments:

Fairus Bin Mamat said...

APA YANG SECRET SANGAN RESEPI NI?

Fyda Rahim said...

jawapannye: SECRET la recipe nye... =p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...