Friday, March 25, 2011

.: movie :.

semalam aku gi tgk wyg. niat nk tgk Suker Punch tapi last minute decide nk gi tgk wyg so fhm 2 je lah kalau da last minute ko plan kan... sudahnye aku tgk cite World Invasion : Battle Los Angeles, wahal cite ni kua 17 march lagi tapi aku tak masukan dalam list movie aku (hakhakhak ade list bagai.. tapi mmg ye, mmg aku bt list tuk aku tgk wyg). so disebabkan naluri aku (hahaha naluri tu) kate cite ni macam tak syok, so tak ade lah aku beria2 nak tgk. tapi semalam mr.zach rembat je mane2 cite. jadinye kami berdua tgklah jugak cite ni. tapi memang tak rugi pon bile tengok cite ni. (tiada pembaziran bile aku dgn mr.zach puas hati tgk cite ni) bagi aku cite ni best, aksi penuh (aku siap tak senang duduk, walaupon taw hero tak akan mati tp mengelupur kat kusi tu. hahaha.) mula2 cite pon tak boring, cepat je fhm. bab merepek & mengarut tu normal lah (cite omputih kot) tapi still ok dari cite Skyline yg cam haram jadah je. ala movie yg sedut otak manusia tu. bek tgk zombie kampung pisang lg bgs.





tapi before tgk wyg aku isikan perut dengan ni
*
*
*
*
*
*
*
lame tak makan dowh.. tu yg tepek kat blog. wahal org tak heran pon. ahakz!!


malam karang wajib tgk sucker punch... da booking da 12.40am tapi yg aku hanginnye cite The Eagle tak tyg ke dekat Alamanda eik?.. mls nau nak gi tempat len. ke da tukar date ni? huhuhuhu




2 comments:

KamYusuf said...

dah lama tak makan sizzling mee kat foodcourt terminal one,sbn.. teringat zaman dolu2

Fyda Rahim said...

hahaha. tu la k.kam sy pon da lame tak makan. sedap plak sesekali makan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...