Tuesday, March 29, 2011

.: Konsert Harian Metro :.

ni sume mr.zach yg ajak aku gi tgk konsert harian metro kat dataran merdeka. hari sabtu lepas. aku polo kn je, sesekali layankan jugak mr.zach ni. so hari sabtu kami tu berasak2 lah kami berdua ke dataran merdeka. aku ni kalu bab sesak2 ni kompem rimas & lemas (tak suke sangat) tapi mcm aku kata tadikan ikutlah pulak mr.zachnye keinginan.

konsert tu start pukul 9mlm, kita orang keluar awal sebab naik kemuadahan awam. (uh aku ni zaman belajar dulu nohal nak naik ERL ke, LRT ke, pape jelah sebab selalo turun kl mase tu, tapi sejak ade kete (start tak sedar diri) da mula malas nak naik kemudahan semua tu... alasan aku? sebab aku tak suke sesak2. alasan!! haha. tapi bagus jugak untuk kesihatan senaunye.

okay2 sambung...so lepas zohor kami berdua gerak dari bangi naik keta gi putrjaya parking kete kat rumah P11J astu naik bus ke putrajya sentral, turun bus naik ERL ke Bandar Tasik Selatan astu tukar train naik LRT ke Bandaraya sebab aku nak g jln TAR nak gi tukar baju kurung yg aku beli minggu lepas. tapi syok jugak sekali sekala naik benda alah tu... hahaha....

so lepak2 kat Sogo sebab makan kat SR. settle makan jalan kaki dari Sogo ke Dataran Merdeka. hahaha semput aku, mr.zach relax je. tetibe rs macam pelancong di negara sendiri. hahaha. adoiyai mase tu rindu kat blackgolast aku tuh. hakhakhakhak. kite orang sampai kat dataran tu wafak ramai gile orang. lepak2 jap kat tepi padang sambil tgk fesyen show. korank bygkan lah startnye pukul 9malam tapi pukul 6 aku dah terpajak kat dataran. uishh.. semangat sungguh tapi bukan aku yg semangat si mr. zach la semangat. sementara nak tunggu pukul 9 (sementara? huhuhu) kite orang gi solat asar + maghrib kat masjid jamek. ishhh ni pes time aku masuk masjid ni. beh.. pe yg beh? gi ar sendiri baru tahu pe yg beh. haha.

after habis solat maghrib kite orang slow2 gerak gi tempat konsert tu. aku ni mase ni da rimas sebab sesak tapi tahankan je. hehe. aku ni duk bajetlah leh join Earth Hour , sekali kul 9.30 baru dorang buat tu pon 5minit. tah hape2.. aku lagi semangat nak sambut Earth Hour dr konsert segala bagai tu. (ye saya sayangkan BUMI. hahaha)

part paling beh bile aku da rimas n ajak mr.zach balik. hahaha mase tu pukul 10.30 mlm. konsert baru nak panas... hahaha kan aku kate aku ni bukan leh sangat dengan sume tu. dengan terpakse mr.zach balik jugaklah. sampai rumah pukul 12.30mlm sudahnye aku tidur kat Putrajaya. mr.zach balik bangi. sebab aku da penat gile2 tambah SENTAPPPPPPPPPPPPPPPPPP!!! dengan mr.zach so majuk tak nak balik dengan die. huh!


aktiviti sementara tunggu ERL








tak banyak gambar yang aku amek. lagi2 time konsert tu start. saya pakai enset sajork! so sgt2 sedar diri.. kahkahkahkah.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...