Friday, March 11, 2011

.: Kampung Boy :.

selalo aku tgk kat dalam tb je. plak tu asyik gaduh dgn anak buah aku sebab aku tak bagi die tengok kartun kat astro CERIA tu. tapi bile taw je sekarang IB tayang teater muzikal KAMPUNG BOY. akulah orang yang cepat2 nak gi tengok. hahahha. korank suke tgk teater? aku? huii aku minat gile tgk teater.siyes!! mmg tingin nak gi tengok teater Kampung Boy tu.cehhh cam jakun je kn? macam tak pernah tgk teater. wakakaka

last aku tgk teater tahun 2002. wafak lame gile kan? haha time tu mmg aku gile meroyan nk tgk sume teater. lagi2 time tu ade plak teater CATS . teater paling pemes. (tak taw? lantak korank la taktaw, aku mls nak terang teater pebende tu. haha) aku tgk ade la dlm 3kali, memang beh teater tu. lagi beh sebab free. hakhakhak. sebab pe free? sebab time tu aku praktikal kat IB (Bahagian Senireka) so da kate pratikal kiranye time tu da jadi sebahagian daripada staff2 IB ni. jadi staff IB ni tiap2 kali ade teater staff akan dapat free (normal la kn.) tapi free bukan utk ko je, tapi free untuk family ko. haha. tu yg beh. mase tu aku dpt tiket free, sume adik badik aku angkut suh gi tgk teater (siap pakse ko..) paling best aku sempat jd crew utk pengarah teater ROSMINAH MOHD TAHIR. skrip asal datangnye dari kedah, MORAD IBRAHIM. siyes mmg beh jadi crew utk teater TENGKU ANUM. paling best duk belajar menari dgn pengarah tari MOHD SHAHRIL AKLA. die memang sempoi abiss..




time teater tu aku kena jaga si pelakon utama Azri Iskandar. segala set prop, kostum die aku kena pastikan semua lengkap. sebab mase aku duk pratikal tu aku kena handle untuk semua kostum untuk pelakon zaman sultan2 ni. astu kena buat poster. poster kat atas tu member 1 kelas aku buat, sekarang kije dgn MediaPrima. aku? aku jugak bdk ART dlm mimpi. hahaha.

so kira aku nak buat 'comeback' la...(korok mu comeback..haha) nk gi tengok teater kat IB. je pon... kampung Boy jadi pilihan aku. start 16 mac - 3 april 2011. tayangan plak pukul 3.00 petang & 8.30 malam. sebelum ni aku nk gi tengok jugak tp memang takde geng. ar nak ajak layan. ajak mr.zach lagi lah cam hampeh. wahal kolej die depan IB kira lagi cun kalau nak layan teater, tapi harammmmmmmmmm!!! so tadi pagi member opis ckp die dah booking tiket teater muzikal Kampung Boy, tetibe semangat seni halus aku dpt balik (poyo!!!) so aku da book 2 tiket utk teater muzikal Kampung Boy. gi sorg? ouh tidakkk!!! da tentu aku pakse mr.zach teman. sambil2 jumpe member2 kat Bahagian Senireka + bos2 lama. huiii beh2..


korank tak nak gi tengok? tak nak sudah. hahaha =p

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...