Tuesday, March 29, 2011

.: kali kedua..kesiannye..:.

sepanjang hidup aku, ni kali KEDUA dapat. seumur hidup tak pernah dapat. haha. (eh pernah tapi sekumtum dgn org yg aku tak suke. hakhakhakhak) tapi kira oklah dapat kan dari mr.zach aku sebab bukan senang nak dapat walaupon untuk kali kedua. kira mcm surpriseeeeeeeeeee!!! la jugak.
untuk mr.zach after ni wa da tak nak da sume tu. cer bagi tiket percutian plak. beh jugak kan? kn? kn? hakhakhakhakhak. pape pon thanks sebab bagi kejutan dan i betul2 terkejut walaupon mase tu muka aku macam tak teruja langsung. kahkahkahkah.

aku dapat ni hah.. (gediks? opkos ma.. bende jarang berlaku dlm hidup aku yg owez orang kata aku brutal...kahkahkahkah) jakun? haha ye sy jakun sebab dpt munge. kahkahkahkah.

dapat munge ko!! hehe.


tapi aku suke.. hakhakhakhak.



sebelum ni lu bagi jam, astu bagi bunga, lepas ni pe lak nk bagi? leh nk bt p'mintaan tak? ahakz! hahaha

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...