Monday, March 21, 2011

.: kesian kat aku wey!! :.

gf: cer lu tgk beg wa? (sambil tunjuk h'bag yg nazak gile)
bf: ermmm unik dowh (memang nk makan penampor je wey!)

gf: unik? lu sindir wa meh?
bf: tak ar.

gf: nk beg baruuuuuuuuuuuuu!!!!!
bf: beli je

gf: belikn lah
bf: (die diam je..)

gf: ..................... dasar zachtron sungguh!!!!



ahad 19 mac 2011
tadaaaaaaaaaaaaaa!!!!

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*




pic ni tak ade kene mengena tang mintak bag baru ye. haha. ni sume tetibe tingin nk mkn sebab da gi ikea. kalu tak mmg aku tak tingin pon. ahakz! tapi aku dpt jugak beg. haha.. pic? tak payah la tepek. bukan beg lawa nau. haha.

3 comments:

dollyadam said...

alaaaa...aku pong smlm..g shopping nak beli beg minta pendapat bf..mcm harem je..trus aku blah dr kedai tu..hangin tol..ade ke bile aku tanye cantik ke tak? dia sebuk je layan Blackberry dia..smlm g ngan fiesya..ehehehe

Fyda Rahim said...

haha. aku usha ri sabtu beg kt roxy, skli cm mls nk beli terus, balik umah dulu, tetibe duk byg2.. damn!! ri ahad terus heret zach gi beli beg. haha.

dollyadam said...

ni pon masih lg terbayang2..adoii..tak leh la..slagi tak dpt bende tu slagi tu hati tak tenteram...bf tak fhm..:(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...