Friday, March 25, 2011

.: tanda2 huru-hara kiamat :.

semalam duk tunggu mr.zach kt MANDA sekali duk usha2 buku ternampak buku ni HURU HARA HARI KIAMAT by IBNU KATSIR. siyes sgt bgs la buku ni, lagi2 yg belinye org cm aku (jenis tak sedar2 nak insap). aku da baca semalam tapi baru chapter 1.. nak cite isi dalam buku tu tak leh lagi. so sape2 rasa mcm terpanggil (hahahaha) nak beli buku ni. gi MPH tak pon kedai buku manae2. harga rm55 sajork! buku tu ilmu.. cr ilmu tu bgs.. n kongsi ilmu tu lak sikit sebanyak dpt jugak 'topup' yg mne kurang kat aku. eh! niat da tersimpanggg.. hehe.


4 comments:

Fairus Bin Mamat said...

NANTI DAH HABIS BACA JANGAN LUPA KONGSI ILMU KAT SINI.. :)

Fyda Rahim said...

fairus: insyaAllah nanti sy cite balik kisahnye cm ne..

dollyadam said...

pinjammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm!~

Fyda Rahim said...

dolly: kasi aku baca habis dulu nanti aku kasi pinjam. ok?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...