Sunday, January 9, 2011

.: xtvt aku, die & blackgolast :.

ni kisah hari sabtu. aku & mr.zach selalonya gi tengok wayang tak pon petang je kami gi jogging. tapi kali ni sabtu kami nak buat kelainan (bukanlah kelainan mana pon. haha) hari sabtu tu aku pergi jumpe member opis aku. sebab? hahaha KELAS MEMASAK wey!!. haha. entry tu aku update esok lah. mr.zach pulak dengan aktiviti die. jadinye petang sabtu kami tu ade kelainanlah. selalo mane ade mr.zach aku n blackgolast akan ade bersama2nye. (cehhhh!! haha)

balik dari rumah kawan opis aku tu mr zach asyik bising je sebab kete aku ni tak bercuci sejak die balik kampung. (eh ye meh? ermmm macam pernah basuh je.. haha) yelah macam mana aku nak cuci kete, asal balik dari kerja mesti hujan. jadinye aku tak berapa rajinlah nak cuci time2 hujan. cuci petang esoknye kotor macam empat puloh empat hari tak cuci. jadi aku biarkan jelah si blackgolast tu kotor. (pemalas ke? taklah..xade mase je) hehe.


sudahnya mr.zach datang rumah abnag aku & basuh kete aku, aku plak pulun basuh baju2 kurung aku yang stok 5hari. haha. memang aku tak cuci kete jugaklah. haha. aku ni boleh je basuh kete, bukan tak pernah langsung ok! pernah je tapi kalau aku basuh memang berejam2 lah, kadang2 abang aku naik rimas siap cakap 'ko pergi jelah hantar car wash tu'. see! bukan aku malas! rajin ok! tp aku lagi rajin kalu hantar je si blackgolast tu kat car wash. haha. bagi je duit, hah orang tu basuhkan kete aku. kang senang. kalau ade yang tak puas hati aku suruh ar orang tu polish ke pe ke. dorang cuci tak berejam2 macam aku ni. tapi kalau mr.zach ni cuci kete memang berejam jugak. (macam aku jugak) die sangat detail ok. sambil cuci kete aku sambil die jeling kat aku. haha. yelah die basuh kete aku tp aku amek gambar die. hahahangin lah member tu. wakaka. sayangnye pasal mr.zach buatlah jugak. hihihihi. TQ ye mr.zach. silalah cuci selalo. i loikeeee..













No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...