Thursday, January 6, 2011

.:sekali harung:.

ok untuk bulan disember tahun lepas, aku cuma dapat tengok 6 movie sajok.
banyak yang aku terlepas sebab aku ade hal yang kena settle. tak pelah janji aku tengok jugak. cume untuk bulan januari ni aku rasa dpt tengok wayang dalam 2 or 3 movie je kot. (kot okay.. maknanye angka tersebut akan lebih dari tu. haha) so malam ni aku nak tengok 2 movie ni. (terlambat ok, ish geram je) sambil² nak surprisekan mr.zach sebab dari hari yang die datang tu dok asyik ajak aku pergi tengok, time tu aku malas pulak nak tengok, hahaha. walaupon hari ni aku sakit tekak (kering ok tekak aku ni, asyik minum air je..taip 5minit) boleh rasenya nak tengok.so aku da booking da td. yihaaaaaaaaaa!!!




harus tengok! lame da aku tunggu. cite FASTER pon dr bulan lps aku duk tunggu.. alih2 tunde bulan ni.



cite ni cam tak best je.. hehe tetibe leh maen rasa² lak.


post by:-




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...