Monday, January 24, 2011

.: TERIMA KASIH NUFFNANG :.


pagi2 aku mmg suke layan hotfm. dengar si FAFAU, FBI & AG mmg best.. lagi2 gandingan 3org ni memang buat aku gelak sensorang. kalu org tgk mesti kate aku gile. haha. so pagi ni topic dorang 'blogger'. topic tu belum lagi habis tapi aku dah gediks nak buat entry dlm blog aku hari ni. (cehhh terperasan lak aku kejap sbb aku pon skg msk kategori 'blogger'). muahaha.

aku buat entry ni sebab tetibe naik syeikh. hahaha. sbb? hehe sebab semangat dengar topic dari HOTFM. tentang berblogging boleh dapat income dalam RM12,000 sebulan. cam tulah yang fafau ckpkan td. tp (ceh da smngat tp ade TAPI tu) kiranya aku nk jadikn list blog yang aku selalo jenguk tu sbg idola. wahhhhh!!!! opkos ma dorang kategori blogger yang hebat2. memang patut jadi contoh lagi2 orang macam aku ni. aku pon nak jadi cm dorang. wahhhhhh impian tu (harap2 semangat ni sampai bile2 ye fyd!) hikhikhikhik.

lagi satu TERIMA KASIH NUFFNANG. sebab tiada Nuffnang aku tak dapat merase income hasil berblog ni kan. walaupon aku tak dapat cash out lagi (cehh cakap mcm income beribu2 wahal berape hinggit je) haha. ye memanglah tak dapat cash out lagi sebab aku ni kategori baru lagi dalam dunia blog2 ni & hasil dari iklan Nuffang bagi pon baru berape je. paling tinggi nilainye yang aku dapat untuk setiap satu iklan rm o.75 je tapi aku tetap bersyukur sebab Nuffnang masih beri aku peluang untuk mencapai impian. lagi2 setiap minggu berubah angka tu. hehe. sonok2 (sambil lompat2) TANPA NUFFNANG, SAPALAH AKU. kalu nak ikutkan aku baru je dlm 3bulan dlm dunia blogging ni. so masih banyak yang harus aku pelbaiki & belajar dari blogger2 yang memang hebat2 ni. malah aku perlukan guide2 dari kawan blog2 aku. tanpa dorang jugak aku tak dapat create blog aku sendiri. TQ juga pada kenkawan semua.

dan last sekali, hot chat yang HotFM buat tu memang baguslah. lagi untuk aku ni. biar kasi kesedaran sikit, orang lain boleh buat kite pon boleh buat, nak 0r tak je. belajar dari bawah tu bagus lagi2 aku ni. memang banyak kena belajar. =)



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...