Saturday, January 1, 2011

.:welcome 2011:.


Happy New Year untuk semua kawan2 blog.. semoga segala yg kalian doakan, niatkan, impikan akan menjadi kenyataan dan juga semoga azam kawan2 tahun ni tercapai target ye. hehe..

ape azam aku tahun ni? azam aku tahun ni nak ..............

1. nak jadi hambaNya yg beriman, (bukanlah sebelum ni tak beriman ye kawan2) haha.

2. nak jadi anak yg mendengar kata family (ye aku ni jenis degil, tp taun ni tak leh degil sbb susah nati nak kawen. hehe).

3. nak menjadi pekerja yg berdedikasi (wahhhh.. bos aku tak baca blog kot.. hehe).

4. nak jadi seorang awek yg tak menyusahkan mr.zach lg. (B.. moga lu tak baca pe wa niatkan ni. haha)

5. dan yg penting segala perancangan n misi untuk pertengahan tahun ni moga akan terlaksana. Amin

6. dapat turunkn berat badan seperti yg doktor sarankan. (hehe)


wahhh siap bold kn lg azam ko ye fyd.. hehe. so tu azam aku untuk tahun 2011. banyak ke? haha ade aku kisah banyak? azam tak semestinye 1 je kan. hehe. tahun ni baru nk pasang azam banyak2. asyik 1 je. haha.

*eh leh gtaw ke azam kite kt orang? hihi

post by:-


2 comments:

dollyadam said...

wakakakkakakaa! turunkan berat badan? nice nice go go kak fydot..

Fyda Rahim said...

haha..ye ar, tgk pic zmn uitm kurus jd cm sawan lak. so kne kurus. haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...