Wednesday, January 26, 2011

.: budak AD tapi !!!! :.




hehe hari ni aku dlm keadaan blur & bengong. sebab? hal duit yg di potong oleh 1 bank ni. kne plak tunggu sebulan baru dapat. dari pagi- sekarang otak da tak betul. tahap kesabaran aku tak tak ade, sedahnya aku pergi kedua2 bank ni kasi hentak meja dorang, reti plak mengelupur. (ok mls nak cite ttg hal tu, sakit otak wey) memang bulan januari ni bulan masalah aku. terima yang hati yang baru nk terbuka ni setelah ditarbiah oleh kakak aku (ouh die pon lebih kurang macam aku kalau kes hentak menghentak meja bila salah dipihak bank) haha.


settle gi report segala bagai kt bank yang macam lahanat tu, aku masuk opis buat kije sikit (mmg hari ni kije aku sikit je ok, bkn mls ye) settle kije, aku edit untuk header blog tu pon setelah duk belajar dr blog ni (tq pada tuan blog yang sudi ajar, walaupon tuan blog tak kenal aku. hehe) bajet nak kuakan segala ilmu sepanjang duk jadi student ART & DESIGN, sekali cam bdk2 yang baru nak belajar rasanye. (ouh silalah tgk header kat blog aku & jgn gelak) haha, wahal takat edit2 ni mase duk belajar kategori sangat KACANGlah lagi2 owez dapat A. haha tu bukan riak ok, walapon cume A-. haha A jgk dari tak dapatkan. skill aku hilang kah? tahlah.. last aku design2 segala layout n bende2 lain tahun 2005 mase jadi designer, sekarang dah 2011 dah 6 tahun aku tak buat semua tu, (langsung tak buat okay) bile tgk photoshop mcm org bengong pon ade. aduhyai kalau lecturer aku tahu mesti die kutuk kaw2. dulu mase belajar, design ko tak ok pade die, die akan panggil junior AD then koyak depan dorang. ouh mase tu mmg malu tahap tak leh nak cakap. lagi2 pensyarah untuk FINE ART memang jenis gitu. mase tu malu pon sangat malu tp boleh terima sebab semua drawing kelas aku kne koyak depan junior.muahaha. memang jiwa kena kental lah, dari pg-ptg duk studio last2 drawing kena koyak. haha. tp tu yg buatkan aku lulus sebenarnye. hahaha.

tapi tak ape, mungkin nak kena godek2 balik photoshop tu. (wahal photoshop tu tahap senang je tapi hasil cam %^^*&*) kena start buat balik ni, mungkin jugak aku lupe. yelah aku kije bukan bab2 design skg, jadinye hilanglah kot skill tu (ahakz! pujuk hati) tak pe aku kasi letak dulu header tu, nati aku buat lagi setaraf dengan budak AD. wahhhhhhhhh!! (tgk tahap kemalsan jugak aku rase) paling best member aku buat lagi cun ok, wahal die dak OM je. ishhhh2.. hahaha. tapi cun. bagi aku simple tu lah yg cun.

ingatkan buat header blog aku tu leh kurangkan tekanan emosi aku dengan bank yang $^%&^* tu tapi jadi lagi stress bile resultnye macam bukan keluaran FSSR plak.


2 comments:

yatt said...

aku kah budak OM yg dimention di situ.... ahhh hehehe

Fyda Rahim said...

haha.. ye ko lah tu. tp ok wut ko edit cun wey. aku suke sbb simple kne dgn ko.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...