Thursday, December 23, 2010

.: ye ke stress???:.

aku pepagi buto (ouh bukan kul 10 lg ok, tp kul 5 pg) da sakit dada, sejak 2 3 bulan ni kerap je aku sakit dada, jadinye pepagi td aku gi KK putrajaya (sebab sekarang kes mcm ni kena rujuk klinik je). lame jugak aku kena tunggu okay (ko kije KKM pon ttp kena tunggu, hehe.) aku malas nak cite banyak² sebab sekarang pon still sakit lagi. tp aku gagahlah jugak gi opis (sebab cuti aku da habis.. hahaha)

kisahnye doktor pompuan ni, die tanye aku sakit pe, aku cakap lah aku sakit dada sambil panjang lebar aku cite. ok setel bab tu, astu doktor tu cakap kat aku 'AWAK STRESS NI' aku mase tu yang mampu kua dari mulut aku 'EH' tp dalam otak duk fikir ' orang kalu stress memang sakit dada ke? bukan kalu stress sakit otak ke? hahaha'. astu aku malas nak tanye lagi. bayangkan lah die cume check aku guna Stetoskop (eh tol ke aku eja?) hah pakai bende alah tu je, terus cakap aku stress bagai. ouh doktor saya stress dengan doktor adelah!! yelah takat pakai bende alah tu aku suruh kakak ipar aku check kat umah pon boleh, die selalo bawak balik stetoskop tu je. aku pon tak pasti doktor ni jenis terra tahap pe, bukan aku pertikaikan seorang doktor, tp masa aku gi check kat hospital dulu bukan check gini cume pakai stetoskop, tp segala mesin yang ade dorang kuakan untuk check aku. (cehhhh kuakan? hehe) tp tak pelah asalkan doktor tu tak cakap aku kena penyakit kanser da lah. hehe. syukur alhamdulillah.

cume aku terfikir pe bende lah yang buat aku stressnye? tak de pon rasenye, hahaha kang kalu aku fikir kang ni lagi stress aku astu dapat penyakit sakit otak cam ne? huii simpang malaikat 44 lah.


post by:-


2 comments:

Anonymous said...

Sabar.. Jangan stress2.. Nanti boleh sakit jantung.. Jagalah kesihatan tu..

Fyda Rahim said...

hehe. x stress pon. =p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...