Wednesday, December 15, 2010

.: baby tecik Aisyah :.


semalam boring tahap dewa dewi gile. hah! da dewa dewi, gile plak tu.. memang boring. kadang² kalu aku boring aku keluar je gi layan movie sorang², (lagi² mr.zach non ado kat sini) tp semalam tahap malas pon lebih kurang mcm boring jugaklah, sampaikan cite kat astro sume tak menarik minat aku nak layan, selalo hari isnin je cite tak best, tp sekarang kot hari selasa plak. huh! sudahnya aku layan lah cite merepek² .kejap tekan 104, kejap 105, astu 411, 413 sudahnye layan 801 (tol kot chnl ni sbb abg aku yang tekan) tengok siaran ulangan PM Kelantan vs Negeri Sembilan tp tgk pon macam tak tengok je... dan yang paling best, mujur ade si baby kecik Aisyah ni. (anak abang aku) duk main² dengan die. lagi2 sekarang ni asyik duk senyum je. astu bile diagah²nye bukan main sakan gelak. bulan ni aisyah da 5 bulan, berat toksah duk cakap la, sampaikan lengguh tangan aku dukung die. semalam sempat jugaklah aku amek gambor dengan Aisyah. banyak kali percubaan nak amek gambar dengan aisyah ni, tp ni je yang ok, yang lain aku ok die plak tak ok, die ok aku plak yang tak ok. hahaha. memperkenalkan anak buah aku. (cehhh cam ramai nau nak tengok) hahaha. ni lah NUR AISYAH NADZIRAH (maksudnye panjang sgt so mls nak taip. hahahah. dasar pemalas!)


8
8
8
8
8
8
8
8
8
8
8
8
8
8
8
8
8
8
8
8
8
8
8
8
8
8
8
8

ni die anak buah aku aisyah muk..muk.. kenapa muk²? sebab die gumuk. geram aku dowh! hehe


aisyah dengan cik cu. (terserlah kegelapan aku bile amek gambor dengan budak tecik ni)



aku rase aisyah time ni da naik rimas ok, sebab banyak kali aku try amek pic ni dengan die. bile die ok h'set aku plak buat hal. haha


tetibe pic mr.zach dgn baby tecik Rayyan terrrrrr'upload' jgk? hahaha..
(first hero & last hero okay.. )


post by:-


2 comments:

Rose Emely said...

hahahha....aisyah tomei. walau dia amik gambor dgn ko...dia tetap menten tomei. ko je tak!

muakakakakaaa dan aku suke pic 1st & last hero!

Fyda Rahim said...

haha.. ye ar aisyah tomei sbb aku cik cu die.
pic 1st n last hero aku lg la suke. lagi2 yg 1st hero tu. wakakaka. =p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...