Tuesday, December 14, 2010

.: lepak² dgn member opis:.

ni kisah sabtu malam lepas, kan pagi tu aku ade kerja lebih mase kat ofis so tengahari tu aku dengan member ofis gi jenjalan Alamanda, niat nak tengok wayang cite Hantu Kak Limah Balik Rumah & Narnia, sekali penuh gile org nk tgk cite tu, sume selling fast kalu dapat seat pon asing².tak best ar nak gelak2²kalu duduk asing²kn. sudahnya aku dengan member ofis pusing2²alamanda je..tawaf ade dekat 2x mase tu muke masing2 da tak boleh blah, sudahnye gi kat kete masing² start enjin kete astu blah je. malam plak kami lepak² sambil makan-makan kat D'One Steak kat Bangi. 'bafak' dekat gile restoran ni dengan rumah aku tp tak pernah pijak pon kedai tu, asal lalu area situ jeling² tgk. je. oklah makan dekat situ, harga pon murah je. bak kate member ofis aku, makanan western yang ikut citarasa tekak orang melayu. (hahah ye itu aku.) haha. masakan kat D'One Steak ni kira best la jugak (tp tak setanding TGIF ok.) order kejap dlm 5-7minit dah sampai menu kita org, memamg cepat walaupon ramai orang time tu, sampai je makanan kite org, aku snap pic astu BISMILAHIROHMANIROHIM 'ngapp' n n'gapp' je la masuk mulut, lapar ok!. hehe. mase duk makan² member sorg lagi (member opis jgk) kol & die tgh mencari² tempat nak makan jgk. die dtg dgn husband die, kite org ni tunggulah, sambil makan sikit². best jugak lah kite org lepak² smabil borak² cite yg best adelah sampai kul 12 lbh. (wahal hari² jumpe kat ofis hehe) nasib baik tokei restoran tak perambat kite orang. yelah makanan da habis tp lepak je lebih. (mamak style) hehe. jum lyn pic aku dengan member opis aku mkn pe. pic ni aku snap mase berdua je (belum datang member yang ketiga)



air yang kami berdua order
aku ice lemon tea
member aku air kelapa laut

ni menu aku chicken meryland (eh tol ke aku eja ni?) haha


ni plak menu member aku mixed steak


pinggan orang yang diet macam ni ke? hahahaha.



post by:-


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...