Wednesday, December 8, 2010

.: 1 hari yang muncit:.

ni kisah semalam (7.12.10) aku ni demam sejak balik dari penang lg. tp demam suam² kuku je. sekali pagi semalam deman kuat plak, pg tu siap² nk gi la hospital sebab dada aku da start sakit balik. (dari hari ahad lg tp aku biarkan je) tetibe laluan aku bukan ke hospital tp gi amek mr.zach kt umah die astu ajak die g i0i Mall Puchong sebab aku da lame sgt nk gi beli barang2 kt situ (barang peribadi. hikhikhik) jadinye aku 1 paper beg, mr.zach 1 paper beg. setel beli barang mr.zach maen 'tarik-tarik tali' plak dgn aku. ye lah aku suh die buat pilihan tp die suh aku pilih nk makan kat ne. beh gak demam die nye layanan lebih dari biase, aku buat keputusan nak makan yang berkuah² je. mr.zach drive ke alamanda (mane lg kalu bukan kat cini je kami pergi) da sampai 'MANDA' aku pon cakap kat die nak makan kat kenny rogers. die? hahha ikutkan je sbb aku demam, kalu tak mahu die tak nak. org suka makan nasi kan.



org takde camera godang so pakai enset SE je tu yg pic bergetar. hehe


mr.zach nye menu

orang demam nye menu
+
sup cendawan.. yumieee




orang ramai masa ni.


mr.zach yang kena habiskan makanan aku sebab aku da tak lalo nak makan.


org yg terpakse!... tak pe cepat sikit B gumuk. hikhik


bil yang paling murah aku makan. ye la aku makan pe je kan so cume rm46.65 je.


kisah makan aku tak habis kat situ, bila setel makan kat KR di alamanda, mr.zach tgk aku da penat dengan muka yang mmg tak boleh blah so die hantar aku balik suruh rehat² dekat rumah je. balik rumah ingatkan leh je rehat² sekali family aku balik makan dari shah alam, da tentu la mak aku tapawkan makanan untuk aku. (sebab mak aku igt aku tak makan lagi, ye lah da kate nak gi hospitalkan.ahakz!) bila da balik mak aku suruh gi makan ni nah...nak taw pe?

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

hah! hambek ko nak makan plak nasi ni? huii mmg aku makan lah sikit sebab harus jaga perasaan org tuakn. seb bek kakak aku nk share nasi bukhara ni dgn aku.


org yang pemalas, nk amek gambor tp getah & plastik beg tak nak bukak. hahaha. i tak sihat u! hehe

nampak tak ayam yang terselindung dek nasi². sedap tp tak sesedap nasi biryani KAPITAN, Penang.


eh..eh.. lum habis lg, kan 1hari yang muncitkan tajuk cite aku ni, petang tu abah aku plak bawak balik 2 bekas besar cendol (tapai + pulut) perghhhhhhhh mmg sedap ok. lagi2 beli kat shah alam. pic tak ade sebab aku tak sempat nak snap.

malam plak abg aku yang sulung ajak kami 1 family gi makan kat MOHD CHAN kat bangi. restoran ni masakan cina muslim sebab orangnye mualaff, tp mmg beh gile makan kat sini. abah aku kalu dtg putrajaya or bangi sure nak datang restoran ni. harga tak payah cakap lah. MAHAL ok!. tp puas hati ok. mase ni demam aku da ok skit, badan da tak panas sangat, jadinya aku yang bawak abah + ma + anak buah + abg yang sulung je gi makan sebab yang laen ade hal. tp aku tak order cume rasa sikit² je yang dorangnye makanan. hehe.. mmg punah diet aku semalam. hikhikhik.. jum layan pic makan kat MOHD CHAN ABDULLAH. jum layan pic kat MCA ni.

bukan dekat bangi je ada ye.


menu² yang sempat aku snap. sori la ye kualiti pic tak ok. da kate amek dgn enset murah je. hehe


bonda yang tercinta sedang order


yang tu bukan bil, tp list yang kami order.








semua tu yang kami order, sebab tak ramai jadinya order sendiri² je cuma ade lah tambah sikit. aku snap satu² sebab dorang hantar satu² tak hantar semua sekali. dorang ni plak tgh lapar, tak ade nye nak tunggu, jadinye aku snap lah satu². bil RM 125.65 . astu balik. da balik tu aku ingatkan dah habis lah makan² rupenya kakak aku ade buat cucur udang + kuah kacang. pe lagi macam pirana dorang ni melantak. ish... kuat makan tol. hahaha. tp aku naik tido. tak lalo nak tgk makan lg. dan yang terakhir pic sum1.

8
8
8
8
8
8
8
8
8
8
8
8
8
8
8
8
8
8
8
8
8
8
8
8
8
8
8
8
8

thanks B cz jaga i & layan kerenah i time i tak sihat. lurv u so much. =)


post by:-


2 comments:

yatt said...

aii mkn kenny rogers?? dah kena hok maha pun dok serik2 lagi?? huhuhu

Fyda Rahim said...

hahaha... aku bukan 'golongan dlm forum' tu yatt... hakhakhak.. yg mahal la beh.. ahakz! hahaha..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...