Wednesday, December 1, 2010

.:supping OH shopping:.

ari ni dapat 'duit dr langit' so otak da terfikir nak pi perabis la.. hehe. aku ni da lame tak gi shopping (da ko tak ade duit nak shopping pejedahnya) ada lah dalam 2 bulan okay aku tak gi shopping kat situ. last shopping dengan mr.zach. tu pon die shopping barang² & baju² die. aku? mase tu duit habis dekat kete aku je. huh!. aku n mr.zach memang suka perabis duit dekat tempat yang sama je.lg pon sume barang² aku banyak aku beli kat ctu je..senang!. senang nak tanya pendapat astu tak payah susah² nak kehulu kehilir jap ke RX then ke QS . kira sekali harung la kalu nak supping pon.(eh tapi ade je RX n QS ni duk tempat yg asing² walaupon 1branch (ye ke ayat aku ni? hahaha belasah ar) .org lain brand mahal² tp aku n mr.zach pakai & guna takat mampu je lah(da kate tak duitkan.hehe)


so NIAT nak g beli baju sehelai dua kt


post by:-


2 comments:

Rose Emely said...

ekekeke...semoga niat ko tercapai. tapi jgn lupe...barang2 nak wat bunge telor utk pertengahan thn depan tu pun dah boleh start beli. berdikit-dikit...lame2 baru dapat sepahar dua. ingat tuh! adek pesan nih...

Fyda Rahim said...

hehe.. tu pon ko selitkn juga ye. hehe ok2 aku igt. cam terbantut je niat aku nk rembat baju roxy ni... hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...