Wednesday, June 18, 2014

.: Wordless Wednesday :.

Assalamuaikum..

sebab semalam dua beranak tak sihat. so aku berjaga sampi pagi. tapi puas hati sebab mr.zach dah kebah cuma selsema je. ammni dah tak dedor. semalam aktif sampaikan penat aku nak layan. bebel tu taklah cume bila aku ckp ' ammni cuba diam jap.. mama penat nk ckp dengan ammni' die boleh angguk. ouh faham aku ckp ye... sekali takdan 5min.. die terus ' mama....mama...mama..' aku layankan jugaklah. T_T

so pagi ni die agak lemau nak pergi rumah pengasuh. dah syok bermanja2 dengan aku. so hari2 aku pesan.... Ammni duduk rumah mak sekejap ye. nanti petang mama dan papa datang amek. mama & papa gi work.. cr duit untuk ammni... " die angguk.. tapi muka sedih. so aku plak rs rindu. kang best kalau boleh berhenti kerja. tapi kalau berhenti kije sian plak mr.zach cr duit sorang sebab nk tunaikan perminaat bini yg macam2.

(tetibe teringat kata2 kawan aku di meja bulat..... hahaha... rumah orang tua....) hahaha. adoiyai

rindu plak pagi ni dekat budak ni. =)

5 comments:

lieyalatif said...

hahaahah meja bulat? rumah org tua? hahahaahaha....

tu la dah syok dok umah mesti lemau nak pi umah pengasuh...mcm dayyan la ni.... gi taska sure nangis sbb dah seminggu lebih tak gi taska.... mmg kaya mak bapak ko bayar taska free jek tapi ko dok umah haahahahaha....rase nak seligi2 jek budak dayyan tu hahaahah

**menanti turn blog kite plak blocked...cadburry sungguh!

Fyda Rahim said...

hahaha.. tu la. mase aku taip pon aku tingat kata2 ko... haha. siyes lawak.

ye silalah update byk2 astu auto publish mcm ko ajar. hehe

Fyda Rahim said...

hahaha.. tu la. mase aku taip pon aku tingat kata2 ko... haha. siyes lawak.

ye silalah update byk2 astu auto publish mcm ko ajar. hehe

Fyda Rahim said...

hahaha.. tu la. mase aku taip pon aku tingat kata2 ko... haha. siyes lawak.

ye silalah update byk2 astu auto publish mcm ko ajar. hehe

Fyda Rahim said...

hahaha.. tu la. mase aku taip pon aku tingat kata2 ko... haha. siyes lawak.

ye silalah update byk2 astu auto publish mcm ko ajar. hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...