Saturday, June 7, 2014

.: tampal menampal :.

Assalamualaikum

Salam sabtu.. sure ramai keluar bwk family masing2 jenjalan... yg dating pon sure syok berdating... I is jeles ok. Hahah.

Nak buat mcm mana mr.zach memang suka bekerja di hari minggu. Tp xpelah ade mase boleh keluar.

Ni pon antara sihat dengan tak je aku. Bukan tak sihat apa.. kena serang dgn cik bery2 tu... oiii la haiii makan apa pon aku tak tahu. Jumaat petang melepek je. Penat nk masuk toilet ko. Heheh..

Ok2 ni cite basi da jugak. Bukan apa b4 ni tahap malas tu sgt2 tinggi.. so taklah aku update. Senuanye selalo je amek pic sambal2 buat aktiviti tapi aku kn pemalas so mmg lambat la nk up cite ni.

Kisahnye ammni ni suke sgt kalau ade apa2 yg blh menampal (stickers) sure die bukak n tampal. Penah sekali die tampal kt dahi aku. Ermmm pasrah jap. Bkn apa budak2 kn so mamanye mls nk mrh. Suka hati lah nak nak tampal2 ke nak apa.

Mula die nk tampal kt sofa.. ishh aku x bagi lah.. ckp elok2 dengan ammni sekali die amek 'basikal' die n tampal je banyak2 kt stu. Mula2 aku yg tolong skit. Lama2 die bt sendiri. Skill tangan jgk la katakan. Nk tarik sticker tu.. astu tampal..

Lama2 die suke tampal dekat buku. Aku ajar la jgn tampal tempat2 tidak sepatutnye.. kang org marah.( akulah tu yg marah pon) hehhe. Lama2 die amek buku n tampal.

Dpt hadiah bufday pon ade set stickers. Mmg die suka lah.. kije die lps tampal.. die kaler. Huhuhu.. cantik!!! ( sgtttt!!! T_T) haha.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...