Monday, June 23, 2014

.: 'gubert' mama :.

assalamuaikum..

hari isnin sure lemau. haha. aku jangan kata hari isnin, hari2 lemau. arghhh. bad atitute sungguh.
lagi2 duk sakit pinggang ni. lagi lemau aku. duduk pon tak senang. dugaan...

hari ni rindu gile babeng denkat ammni. elok plak die pagi ni suhu naik 37.2 plak. cepat2 aku bagi ubat demam. kang jenuh aku nk cuti balik. cuti tu boleh tapi oii nanti kije banyak. dah banyak t malas.. dah malas apa pon tak boleh.. bile apa pon tak boleh SKT ko kelaut. ouhh no..no.. no..

die plak lepak2 dengan aku dr hari khmis petang sampi ahad. memang naik tocang lah die. so pagi ni aku ckp macam biasa... ammni duduk dengan mak ye... nanti petang mama n papa datang amek. mama work.. sambil buat muka ala2 nk macam tenuk dah. ammni angguk dan die tak ngis pon. ok god gurl balik t kena bg pape yg die suka ckp upah sebab gud gurl.

ok2 dah cukup.

sekarang rambut ammni kena caras lagi. sebab MIL geram tengok rambut pjg kt belakng astu ammni asyikla peluh.. main je kije nye. so kebetulan MIL ade datang MIL potongkan belakang. mr.zach potong yang depan. pic xde sebab aku tak sihat so xde amek pic langsung sepajang sesi cantas rambut ammni. die pon alhamdulillah mmg gud gurl. diam je. cume die nk papa die ade je.


sayangnya rambut ammni yg panjang2 ni. xpe2 rambut ammni cepat tumbuh. nanti dah besar baru mama simpankan rambut panjang.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...