Thursday, October 20, 2011

.: slurpppp :.


adoiyai.. muke naik jerawat la plak.



kesnye semalam member2 opis duk cite pasal aiskrim nilah.. MAGNUM. tp mase tu napsu lite2 je. sekali balik rumah online facebook tertengok plak si LIEYA LATIFF post pic bergambar dengan magnum. terus tergoyah nafsu aku. terus keluar then gi beli. beli 2je. satu makan masa perjalan balik. habis je satu terus bukak yang lagi satu. ngap..ngap.. perghhhhhhhh nikmat. siyes aku dah lama tak makan. aku selalo makan aiskrim ni dengan mr.zach mase kite orang jadi kawan baik. lagi2 kije dekat petronas p11 tu. kije aku dengan die pungggah aiskrim ni. kalau dulu ade classic & almond je. yang almond memang kite orang je yang tolong habiskan je. siap guna sistem bergilir2 belanjer. hahaha. memang best ingat balik masa tu. so semalam lepas makan aiskrim ni aku terus tidor. haha. terjaga pukul 2.30pg terus gi solat isyhak sebab tak solat lg. gilekn betul penangan aiskrim magnum ni.. haha..

4 comments:

lieyalatif said...

SEDAP GILE Kan fydottttt.....almond mmg yg paling sedap...yg lain2 tu biase jek......

Fyda Rahim said...

lieya: tu la psl.. spjg duk mkn benda alah ni.. mmg dr dlu aku xmkn yg lain.. almond d hatiku.. haha..

Unknown said...

mcm musim giler magnum je skrg ni...makin menjadi2 kihkihkih...akk pun nak join group magnum gak pasni hehehehe.....almond sedap ek (",)

Fyda Rahim said...

k.naemah: a'ah almond sdp.. mkn yg tu je.. siyes sdp.. hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...