Wednesday, October 19, 2011

.: Hunny Bunny Many Alfatehah Hany :.

CIK CU RINDU KO HANNY NI.....

siyes 2 3 hari tak jumpe die rindu gile. lagi2 die sangat senang nak jaga + die suke senyum bile di agah2. sekarang plak dah pandai merangkak makin seronok tengok die. mau kena gi rumah kakak aku ni astu suruh die masak kurma ayam. siyes tekak ni macam nak makan kurma ayam aje tapi kakak aku kena masak lah. so nak bodek pe kat die ni. hehe.

dulu die chubby, tapi sekarang dah kurus sikit, sebab demam. kenapa eik budak2 kalau demam boleh kurus? kan best orang dewasa a.k.a tua bangka demam boleh kurus. mau mintak doa je ni kalau kurus. hehe.




pic ni yg paling aku suke. si mata sepet. cik cu rindu kat bunny lah.. huhuhuhu




moga HANNY cepat sembuh dr CAMPAK. sbb nanti lau x sembuh CIK CU CAMPAR HANNY KAT TONG SAMPAH.. haha

4 comments:

...sWeeT uMi... said...

suke tgk muka bunny ni...pipi nye cam nak pegang cubit2 je...bleh?????

lieyalatif said...

comel!!! lain le rupe die ngan akak die kan fydot....

Fyda Rahim said...

k.Naemah: nak pijak pon blh kak.. sbb bukan anak sy. haha.. =p

Fyda Rahim said...

lieya: ye sbb mate die sepet..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...