Tuesday, October 11, 2011

.: REaL SteEL :.

dah lama aku tak buat entry movie kan? sebab aku tak boleh nak layan dah. mr.zach tak kasi buat masa sekarang. reasonnye? entahlah die tak cakap. so sebagai isteri yang BAIk. aku akan dengar mr.zach cakap pe..... tapi lepas aku layan cite REAL STEEL ni dulu. hahaha...

yelah aku dah lame tak layan movie kt GSC. agaknye org GSC dah tak kenal aku. hakhakhakhak. mr.zach tak nak gi takpe. jangan dipakse pada orang tak mau layan movie ni. yang nak layan WAJIB kena terjah. lagipon kisah robot2 ni aku kena tengok. rindu gile masa sebelum kawin. kalau mr.zach tak layan, aku layan sensorang je. best woo layan sensorang. tapi lepas tengok harus cakap. selalonye mr.zach tak marah pon kalau aku layan sensorang. hehe.

sape2 nak tgk jom gi mane GSC or TGV kat tempat korank. aku terjah di Alamanda sajork!




banyak lagi movie yang duk tayang sekarang, hari2 duk bukak website GSC jelah kije aku, nak layan susah plak sekarang. dah berbulan aku tak tengok ni. sangat gian ok. hehe

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...