Tuesday, September 6, 2011

.: tunggu ar ko lepas ni!!! :.

2 minggu aku tak update blog? perghhh paling lama tak update. hehe.. yelah mood raya kan. tapi masuk raya ke empat aku nye mood nak update blog terbantut. cite bersepah ni nak kasi story tapi aku plak banyak kije yang kena buat. sekali dah masuk office nak lah update kisah2 raya.. tup-tup terlupe CPU aku yang baru ni buat hal jugak. APA PON TAK BOLEH!! so tak dapat nak update jugak. tak pe malam karang aku kasi entry panjang2. balas 2 minggu tak dapat nak update. duk peram lelama sudahnye jadi pekasam. kalau boleh makan tak pe jugak ni pekasam yang masam sudahnye tak update jugak. kalau lepas ni korank TERBUKAlah blog aku pastu tertengok entry panjang2 macam org gile berblog tu maknanya aku tengah GIAN nak update. hahaha.. entry ni tak ade gambar raya ke, gambar kete berderet sebab jem ke, gambar papelah. korank bace je. kasi tajam sikit skill membaca korank utk hari ini. SEKIANNNNNNNN.. haha

4 comments:

Unknown said...

huhuhuhu..cian blog dia..cam tu citer nye...tak pe akk tggu entry pjg tu kihkihkih

aIEn said...

kak fyda : ermm...xsabar nk tnggu entry pnjng lebar tu =)

kak emah : akak pun cpt ar update cite raya

Fyda Rahim said...

k.naemah: pjg sgt kak.. tkt akak penat nk baca.. hehe

Fyda Rahim said...

ain: sbb ko dah tgur xjadi pjglah.. haha..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...