Tuesday, September 20, 2011

.: makan kenyang sampai setahun:.





hahahaha.. kalau ade jenis gitu oklah. tapi aku rasa mana ade orang makan astu kenyang setahun. yang ade pon makan sikit tp pura-pura kenyang adelah. so aku ni dlm mood kenyang je. sebab ape pon aku tak tahu. ouh aku sekarang tak diet macam dulu. sebab? haha sekarang aku pemakan. dah kenyang2 pon aku bantai jugak. so diet kat mana? suahnya aku biarlah dulu.. layankan je perut. perut aku tengah ade nafsu makan tu. hehe




sebenarnya aku nak cite, pagi tadi aku teringin nak makan nasi dagang tapi POTONGGGGGGGGGGGGGGGGGGG lah sebab kat cafe office aku tak sedap macam org pantai timur buat, dalam tak sedap pon aku beli jugak pastu melantak jugak. ngeh..ngeh..ngeh.. nak harap aku buat memang taklah. so nak tak nak aku makan sampai licin jugak. haha. so skg kenyang tp still mulut tak berhenti-henti kunyah kuih. lagi2 member office bwk kentang rebus. (first time aku makan kentang rebus ni) takat makan ubi kayu rebus tu penahlah. tapi kentang pon ubi jugak kn? hehe. aku tak snap gambar kentang rebus yg member aku bawakkan tu sebab setting blog ni dah bengong kot. boleh upload satu gambar je. hehe. astu tak boleh nk edit2 gambar utk disekalikan. tak tahulah sebab ape. aku terra makan je. bab2 pc aku bukan tak terra tapi ciput je terranye. ok kalau korank terrrrrrrrrrrrtengok blog aku yg tak teratur ni janganlah plak cakap aku ni tak reti langsung (hahahaha) tapi pc ni kot da nak masuk tarikh luput. huhuhu

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...