Tuesday, September 13, 2011

.: gediks!!!! :.






























































































ok sejak cpu ok ni. aku download sume benda so bolehlah nk update blog segala bagai. hahaha.. puas hati aku!! so nak cite kisah aku dengan member lama mase kat UiTM. plan nak jumpe kat rumah die. last jumpe masa tengok member UiTM kami jugak kat An-Nur, bangi tu. die jugak share tarikh kawen yang sama dengan aku.hehe. boleh kata tema pon sama. dari kat UiTM lagi duk sama2 tapi yang beza die lawa, aku 'lawa' lagi banyak dr die. hakhakhak. PANG sedas dua. sebab kawan UiTM aku ni jugaklah aku dapat kawan baru kat FB yang dekat rumah aku. beza dek block je. hehe



kisah malam khamis. aku dengan baru FB ni gi rumah die, open house(kisah makan2 open house aku tak ade gambar sebab pulun makan je hehe) + nak tolong pakaikan inai utk die. sebab? sabtu 10.09.2011 majlis kawen sebelah husband die plak. so aku pergi tolong makan + tolong pakaikan inai. hasilnye? hahaha silah tengok. kalau jenis pakai sticker memang lawalah ye. try ukir sendiri jadi tong sampah gamaknye. aku ukir plak dengan member sorang ni. muda dari aku. tp orangnye kecoh. hehe.


ok aku tak tahu pesal ape bile aku upload gambar tapi susunan die jadi tungang langgang. bile edit cun. skit preview macam neraka je kedudukannye. lantaklah. janji ade. CPU ok nk edit plak tak ok. ishh tak faham aku kalau guna pc opis yang banyak sangat bloknye. blok2 pon kena hack jugak. huh!





5 comments:

Unknown said...

comei corak inai nye...errkkkk akk ni jakun skit kot tak pernah tgk inai sticker ni...cian akak kan huhuhu...

lieyalatif said...

eh cantik laa fydot...aku tak penah tau pun ade sticker cam ni...hulu tul aku ni kan wakakaakak....

Fyda Rahim said...

k.naemah: ade kak.. t kalu rs tingin nk pki beli je yg sticker ni kak.. hehe

Fyda Rahim said...

lieya:lor ko pon xtaw jgk ke lieya? hehe.. ade je.. ko kn hntu inai kn? try la beli then bt. msti lawa sbb tgn ko putih..

Anonymous said...

manyak tgn pengepit dr pengantin je....lalalalala...
tp kan kak, yayang kate tecik...gile hape soh wat bebesor..ni testing je

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...