Thursday, July 28, 2011

.: kisah perkahwinan FZ: part goodies beg :.

aku dah lama nak buat entry ni, tapi mud manjang non hado sebab otak tak berape ok duk fikir kenduri belah mr.zachyang belum settle lagi, so bile semua dah settle pada 23 julai 2011 hari tu baru ok sikit n rasa lega.

so aku update entry ni macam biasa org buatlah cerita yang berpart2 sampai korank muak + muntah + pengsan + boring. haha. untuk entry hari ni aku cite tentang doorgift utk diberi kepada tetamu. aku ni sebenarnya buat majlis pon sederhana sajork.. tak besar2 pon . cukup utk saudara mara + kawan2 dan jiran2 aku tahu aku dah kawen ok la kan.. hahahaha.

so bile dah awal2 cakap majlis sederhana so gift utk goodies beg pon sederhana jugak. tak banyak macam org lain buat. janji ikhlas nak bagi. da memadai kn?. sederhana2 pon tang beli barang2 utk goodies beg pon macam nak putus urat kentut ok.. duit mengalir macam air. hehe. tak pe janji aku puas hati n orang suke.

aku da plan awal2 dengan mak( tak awal mana pon sebenarnye) bile dapat green light dr incik Rahim baru aku sibuk nak plan tu n plan ni. aku bagi simple2 tapi biarlah org pun puas hati jugak la time nk bersalam kaut tu kn.. hehe.. so aku order biskut bersalut coklat (ok siyes aku tak tahu org panggil ape, so sape2 tahu sila bg tau ok) + dengan bunga telur + gula2 choclairs + beg kecik. itu sajork yg aku letak dlm paper beg mengikut tema kawen aku. MERAH + PUTIH.. cam bendera negeri aku plak.. (kebetulan ok, nanti aku cite pesal ape boleh jadi merah putih sedangkan plan asal kaler lain).


aku order 200 bijik coklat ni dengan bos aku.. hehe. senang jenis malas nk cari kat luar sana, semua cakap sedap so mmg puas hatilah.


ade 2 design bunga yg sgaje aku buat ikut tema.


astu aku ikat riben ikut kaler tema jugak


astu aku letak sticker majlis aku.


ni semua yg da siap tp tak letak sticker (sebab sticker lambat siap)


ni plak gula2 choclairs cabury yang aku balut n buat ala2 gula2 besar, dalm tu ade 5 bijik


ni plak beg yg aku letak jugak dlm goodies beg, beg ni byk gile designnye.. sume cantik2.. beg ni plak lantak ko lah nak letak pe pon janji muat... haha




sebenarnye ade lagi yg aku letak macam pulut semangat kaler merah dlm bekas (haha semangat kn?)+ potpourri tapi ade yang xdpt semua skli.


ok tu je.. esok plak aku cite bab yg lain..

3 comments:

aIEn said...

huwaaa...sy xdpt pun goodies beg ni =(

Fyda Rahim said...

hahahaha.. nk ke? meh turun.. =p

Anonymous said...

assalamualaikum. cantik la beg bunga tu..mana nk cari ye

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...