Wednesday, July 13, 2011

.: j0m tengok lagi.. :.

da start balik da angin movie aku. ok skg mod bulan july.. iaitu mod transformers tak habis lg.. harus kena layan walaupon jalan cite aku da tahu. 14 july plak si harry potter plak nk keluar. yes.. cite merapu meraban memang jadi pilihan aku. sebab da memang tahu merepek so tak pe kalau rs tak logik pon.. ni tak, ade cite tu tajuk cite hebat (tak nak kalah punye tajuk) tapi bile tgk terus rasa mcm bodoh + tak logik. baik tgk yang tak logik sah2 tak kena tipu kn? ye la sbb da tau memang cite merepek nak kena tipu macam mane..hehe. patang betul aku tgk cite macam tu.. ouh tak payahlah nak bg contoh sebab banyak kali aku terkena. hahaha.

so mlm ni sure layan transformers lagi. lantaklah 44 kali si megatron kena saiko dengan si Rosie Huntington-Whiteley (ouh aku tak suke si pompuan ni blakon gantikan di megan fox... aku lebih suke megan fox yg dulu..huhuhu) or 55 kali si ironhide mati kena tikam dengan si sentinel prime.. lantaklah seribu kali pon si optimus prime berlawan dengan deception aku tetap akan layan di panggung wayang. hahaha..






nilah si rosie Huntington-Whiteley (aku xsuke die gantikan watak mega fox.. haha emo plak)




pape pon 14 july kena layan ni plak

jum sume... ^_^

4 comments:

WuMing said...

WuMing juga peminat fanatik Transformer... syok woo...

♥ Afiera Sazali ♥ said...

masa fira tengok cite ni pun..fra teringat akak..hehe...sbb..akak kn suka bnda alah ni

Fyda Rahim said...

wuming: sme la kite.. hehe.. syok kn lyn cite tu.. =)

Fyda Rahim said...

fiera: hehehe.. mmg suke sgt2.. kalu leh nk lyn hari2.. haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...