Friday, July 8, 2011

.: da tibe masenye...:.

pe yg dah tibe? da sebulan aku tak update entry movie2 terbaru kat pawagam kan?... so untuk bulan ni wajib ade ar. lagi2 tak sabar nk terjag GSC Alamanda utk tgk movie TRANSFORMERS 3. da seminggu lewat ni, selalo kalau seminggu lewat aku da tak nak tgk da.h. tggu beli DVD je la gamaknye.. tp utk cite TF3 ni mane boleh tahan nak tunggu lagi.. aku dah beli tiket untuk tgk malam ni. yang tgk berjemaah lain feel so nak kasi efek kt diri sendiri kena layan sensorg...astu pe lagi aku beli tiket utk hari isnin dan booking tiket untuk hari selasa.. (baru 3kali.. nak pecah rekod 5x tgk 2thn lepas mcm tak kesempaian je) pape pon mr.zach dah bagi izin tgk banyak kali. hahaha.. akhir bln tunggu redeem tiket free GSC utk movie TF3 lg.. yihaaa...

so malam ni aku bertiga tgk wayang.. adik mr.zach pon polo sama.. kebetulan die ade sama. aku kalau dengan menatang robot2 ni cukup suke.. kalau dpt satu sanggup dtg bwk trak si OP ni parking kt opis aku. haha..

abg OPTIMUS PRIME.. malam nanti i datang tgk u ye yunk... ouh tak sabarnye...





* xsuke bt entry movie yg org dah tgk.. huhuhuhu.. tapi terpakse..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...