Thursday, July 14, 2011

.: dasar hantu :.

sape hantu? hehehe aku ar gamaknye.. hantu tengok wayang.. setiap bulan kompem ade. pekena tah mesti nak kena layan jugak. tak layan tak boleh. kena jugak sebulan tgk walaupon cume satu movie. bulan 6 lepas tak dapat tengok sebab mr.zach tak kasi. hahahaha.

so skg aku da jadi penunggu cite setiap bulan. (bukan sekarang tapi sejak bertahun2 lamenye. hakhakhakhak)



Aug 2011
Final destination 5
Sep 2011
Jurney to the center of the earth (cite ni sbb aku da tgk yg pertama so kena layan) macam aku ckp kena tgk jugak walaupon dlm sebulan tak ade cite yang best. haha)
Oct 2011
aku tak sure cite ape yang best.. hehe
Nov 2011
The twilight saga: Breaking Dawn part 1 (ishhh berpart2 plak time da last2 ni)
Dec 2011
Alvin and The Chipmunks & sherlock Holmes 2

disebabkan semalam tak dapat tgk tranformers.. so mlm ni aku bwk geng plak ...kot2 boleh tgk.. hahaha (satu seat pon elek ni plak nk g berdua.. lg meiyo... hahaha. )
mula tgk tgk harry potter astu hbis harry potter layan transformers sekali lg.. hahahaha

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...