Thursday, July 14, 2011

.: transformers da bertukar jadi asam pedas.. :.

kisahnye aku pendekkan jelah ye. sebab aku malas nak taip panjang2. (malas taip panjang2 je.. tapi rajin nak update blog ok.. hehe)
semalam lepas dpt green light dr mr.zach utk layan cite transformers sekali lg aku berdesuppp ke GSC manda.. sekali hampehh tiket yg ado pukul 1.00 pagi. huishh tak lalo dah aku nak layan sensorg pepagi buto.. kompem2 habis pukul 3.45pg astu lg kompem2 aku TERTUANG lg masuk opis. sudahnye nak layan jugak transformers untuk esok(hari ini) so kne beli siap2 lah kn tiket selalunye takat sorang je nak tgk MESTI ade je seat kosong merata2.. tapi semalam non hado. frust ar aku. lagi2 terrrrrgaduh dengan budak GSC memang slh orang lah budak tu. (ouh aku x bersalah dlm hal tu, budak tu yg pemalas nak buat kije) kaw2 aku maki hamun depan bdk tu. (ouh bukan maki hamun keluarkan perkataan kesat ok) sudahnye transformers kemana.. aku blah je. hehehe

memandangkan aku da bersiap kot nak balik rumah kan. aku lepak rumah kakak aku dlm stgh jam rasa boring aku SMS kat member opis aku tanye kot2 nak keluar. ke ape ke kn.. mls nak tunggu lelame aku start kete terus gi rumah member aku tu. nak jadi cite kite org tak keluar so aku berkampung kat rumah die lama jugak ar. sampaikan sesi melantak nasi pada pukul 10.30mlm. (ceh cam tak bese makan malam2. haha) kawan aku yang masak. aku? goyang kaki sambil layan TV. haha aku tetamu kn.. haha.





asam pedas ikan cencaru + telur dadar + tempe + air stoberi okay.. total semua sedap. asam pedas memang pedas.. nasi dalam pinggan aku dah macam pulau. berenang2 nasi tu.. hehe.


ni second round aku tambah. haha


muke manusia yg kekenyangan.. bruppppppp.. alhamdulillah




TERIMA KASIH KEPADA ELLYSA N IMAH. ^_^

7 comments:

yatt said...

lapar tgk asam pedaasssss

lieyalatif said...

asam pedas air tgn lysot ke ima nie....adoi meleleh aku oi.....aku suke style gini...sayur bendi biar lebih...eh daun kesom pun wajib boh byk2.....

Fyda Rahim said...

yatt: sedappppppp + pedas astu pekat2 je kuah tu.. huii sdp yatt.

Fyda Rahim said...

lieya: si lisot nye tgn.. hehe.. tp smlm xde daun kesom.. tp sedap jgk.. dun wory t leh suh lisot msk asam pedas.. hehe

Shima Zahar said...

asam pedassss...... nak gak.. dah menjejes air liur nie.. sampai hati misot tak bawak opisss.. kempunan tau lemak dalam perut akk ko nie.. hahahahaha

Fyda Rahim said...

k.shima: hahaha.. lemak ye? da kurang da tu lemak nmpknye.. suh misot msk.. sedap..

Rose Emely said...

aku cuci tangan dah dari bab masak memasak.
aku nak expert bab laennnnn plaks.
hak hak hak...

p/s: tak kose dah aku nak masak kalau sumer dok sebok berdiet. bawak takat rasa kuah suku sudu...baik aku masak n makan sampai abes kat umah jek....kikikiki

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...