Monday, October 21, 2013

.: Ragam Hyra #5:.

Assalamuaikum
Ok2 tak boleh nak taip panjang2 beria sangat sebab aku sedang curi masa ni. (Bajet bz sangat.. tp bz lah jugak ni..hahah )
 
Ni kisah ammni minggu bile tah. Kira lama jugaklah. Mase tu aku belikan die meja (meja jepun orang panggil) dalam hati bilehlah die nk belajar dan nak buat apa di meja tu. Alhamdulillah mula2 je belajar elok guna meja. lepas tu aku amek simpan dalam stor. Sebab buku kat lantai die atas meja. So drpd aku jadi tarzan hari2 dengan peel anak dara sorang tu adalah lebih baik aku simpan.  Ko nk tulis2 ke ko nak conteng2 ke ko nak kaler2 ke ko ddk atas lantai.
 
Niat nak beli kerusi meja di ikea terlebur bila fikir ammni sekarang tengah lasak. Ko dah bsr sikit lagi mama beli. Sekarang no! No! No! TITIK
 
 
 
 
 
apa macam gaya bukan main lagi kn bdk ni.. hahahaha. esok2 ko x rajin nak tawlah mama ko nk bt apa.
 

4 comments:

lieyalatif said...

fuhhh kemain rajin ammni...muke konpiden lagi khusyuk tak boleh blah tu ekekekeekek

bagus ammni..nanti dah sekolah belajar rajin2 key...jadi ptd tauuu.....amin

diana said...

nampak sibuk kemaIn dia tu..heheh

Fyda Rahim said...

Lieya: haha. kn.. konpiden je die ni. insyaallah. amin. tq aunty lieya

Fyda Rahim said...

Diana: hye... tula nmpk je.. wahal bt2 sibuk je dak tecik tu. hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...