Saturday, October 26, 2013

.: lepak2 rumah sajork :.

Assalamuaikum

Wahh ni namanya terlebih rajin nk up entry di hujung minggu. Senaunya dah settle bt kije rumah.. bangun pg tadi siapkn bekpes mr.zach n die dah g kije terus amek baju yg kotor nk basuh. Lepas tu buat bekpes utk si tecik tu..sementara ammni tidur aku zas.. zas.. sapu rumah.. kemas dapur.. kemas bilik.. settle basuh baju jemur baju.  Dah settle sume baru bancuh air kopi n hirupp sambil mengadap view putrajaya. (Ayat xkan kalah.. view putrajaya konon.. wahal view bukit je) hahaha.

Dah siap2 nak mandi. (Hahha kantoi x mandi) sekali minah tecik tu bangun. Adoiyai tido kejap nau..  dah mandi aku terus mandikan die. Da settle bg bekpes roti canai tampal dekat ammni. (Instant nye roti canai brand awangku.. sumpah sedap) Alhamdulillah ammni dah skit2 blh mkn telur. Tp kne mix dgn makan lain.. tp roti canai tak habis pon. Dpt setengah roti canai je die ngappp!!!. Xpe nak janji ko kenyang. Mama puas hati. Settle bekpes minum susu astu ammni buat hal sendiri.

Die sekarang dah taw kt bilik mana die perlu masuk. Contoh bile aku bukak baju sua die.. lepas tu die sendiri akan cr bilik mandi utk mandi. klu die bangun aku xde.. die tahu nk cr aku kt mne.. bile die nk main plak die taw bilik mana die perlu masuk. Gud ammni.. clap2.. (mak yg over!!!) Haha. Alhamdulillah aku rs die fhm walaupon kdg2 die xnk lyn aku sgt. Hahaha.
Ni pic tadi mase die main2 sorang dlm bilik.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...