Monday, October 7, 2013

.: Ragam Hyra #4 :.

Assalamuaikum
Alhamdulillah hari ni da masuk 2 zulhijjah dan aku berpuasa pada hari ni. Niat skg nk puasa ganti, bt biar cepat2 habis. Lepas tu blh lah mkn.. mkn.. mkn.. hahaha...
 
Ok2. Aku baru pasan, before ni dah 3x aku post entry tentang ragam hyra setiap hari isnin.. ermmm kira senang setiap hari isnin akan aku tepek cite minah tecik bserta dengan gambar. Senang. Ade jugak modal nak update blog.
 
Ni kisah ragam ammni hyra. Bile tengok cara die bt ade gaya mcm tiru aku. Contoh nak pergi kerja pakai tag (pass kije) tergantung dileher. So agaknya die selalo tengok sudahnya terikut. Tp pic panjat2 tu rsnye ammni ade tgk kwn2 die kot. Entahlah. Hehhee.. meh2 tgk pic ragam hyra ni..
 
 
pantang Nampak lappy.. laju g amek tag (pass kije aku) sangkut kt leher
 
 
amek casing S3 papa die bt mcm note2 aku.. haha..

 
ni mase baru lepas demam.. port die suke.. tu mangkuk kt tepi tu dah pecah mggu lps. mmg terbaik.. selama ni elok die x usik.. papa ko ganti balik mangkuk tu ye.. hahhaa

1 comment:

yatt said...

panjat2 tu pun ikut ko kotttt.. haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...