Monday, October 28, 2013

.: picnic katanye :.

Assalamuaikum
 
Ok ni kisah hujung minggu yang ke berapa minggu2 lepas. Muahaha. Pic dlm draft. Xdan nk karang ayat bos cari terus tlupa.  Hehe. (Update pakai phone kg pon)
 
Apa macam hujung minggu korank?  Syok tak? Ermmm aku base2 je. Dah2 jum tengok pic yg dah berminggu2 kejadiannya.
Kisahnya boring duduk rumah. nak jgk bawak ammni g bukit dekat area umah aku.  Sekali mr.zach ckp nanti2 je g. Die nk bawak ammni g tempat kita org mase kawan dulu selalo lepak. Xkisahlah janji keluar..
 
Ammni lg lah syok. Leh keluar. Boring die duduk rumah. Kehulu kehilir.  Rumah kecik main pon tempat yg sama. Dah lah tinggi. So terhad. Bile dapat keluar jln2 sekejap pon die dah ok. Sambil2 tengok macam leh die belajar. Sejak beberapa bulan lepas aku byk ajar die.. cth kalau jumpa budak2 lebih tua dr die.. aku ajar panggil kakak or abang.  Tengok tasik.. tengok ikan dalam tasik. Bagi ikan makan roti.. suruh die baling sendiri kt ikan.  ajar touch benda yg die blh fhm sikit demi sedikit. Lama2 ajar die boleh faham. Sekarang kalau akau tanya mane car  die tunjuk car. Walaupon amek mase. Sbb selalo tgk car lain. So bile tunjuk car kaler lain die keliru. So sume tu amek mase. Sekarang dah taw. Tanye mana pokok die tunjuk pokok.. (kdg2 lambat jgk sbb pokok jenis lain) hehhe. tanya mana bunga die tunjuk bunga. Xpe.. walaupon x semua tp qku as a mother happy sbb die mula belajar. Sambil2 keluar.. dapat jugak manfaat kn benda2 mcm ni. Hehehe.
 
Pic banyak tp xtaw dlm draft aku hanya ade yang ni je. Mls nk upload lg. Hahaha.  Skg tgk godek2 nk upload video ke blog. Almaklum lah buta it. Hehhe
 
 
mase ni drf bangi.. so ammni nk tido tp aku x bagi.. lalok2 je tu

 
aku beli makanan kat kedai2 area UNITEN tu. astu mkn kt sini. muahaha..

 
orang yang paling suke.. semua die nk terokai.. bagus ammni. belajar ye.

 
hahhaa.. dah penat jalan2.. megaruk nk minum air papa die. kasi peluang. dapt hirup 2 3 teguk jadialah. hehe..

 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...