Wednesday, October 23, 2013

.: outing :.

Assalamuaikum

Sekarang ni tengah menahan sakit. Xtaw puncanya apa. Ingatkan tonsil sekali kelenjar bengkak.. panas dalam badan. Ermmm. Xpela2 sementara aku nk solat meh nk story the mory kisah anak dara aku.

Ammni ramai kawan dari kalangan kawan2 aku jugak. (Eh ramai ke? Hahaa.) Kalau kawan sekolah aku plak anak sebaya ammni ada dalam 4 orang. Kawan di opis 3 orang. Kira ramai lah jygak rakan sebaya. Hahaha.

So sabtu hari tu. Kawan uitm aku ajak keluar gi alamanda (putrjaya nak g mana pon? Situ jelah) aku plak mase tu baru settle kemas2 bilik n stor.

Niat memang nak g alamanda sebab nak cari barang2. Jenis aku kalau kemas kena ade barang baru sakit moodnye lain macam. Haha

So dpt wassap dr si dora ajak lepak bawak anak2. Anak si dora pon sebaya ammni.  So aku pon siap2kan minah tecik tu. Mr.zach kerja n lepas tu nk ke sg besi. Lagilah aku nak keluar n terperuk  je xboleh jgk.

Keluar lepas zohor aku balik lepas maghrib. Hahaha. Senaunye tak ade buat apa pon. Bawak ammni n kawannya basyasya jalan2 pusing sambil main2, makan2, window shopping baju anak2 katanye. Hihihihj.. Tu je.

Lepas ni nk kua lagi. Syok jugak spend time berdua dgn anak astu lepak2 dgn kawan2. Best2. Ammni ade lagi kawan. Anak opismate aku jgk... bella namanye. Cuma xsempat lagi nk jumpakan dorang sekali lg.

1 comment:

Nurin Hawa said...

as salam, boleh Hubungi saya 0109333205 utk penawar tonsil tu.. huhu..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...