Friday, October 18, 2013

.: aidiladha kami :.

Assalamuaikum
Huhuhu malas nak bt entry baru tapi buat jgk sebab gambar ade walaupun tak banyak tapi boleh lah. .
Macam mana syok tak raya haji korank?  Ermmm aku base2 je. Tahun ni raya haji patutnye sebelah aku. (Kelantan) tapi semandangkan cuti tinggal tak seberapa di tambah plak aidiladha jatuh pada 15.10.13 (selasa) so aku yg putuskan utk tidak balik beraya di kelantan. Tapi.... tapi... bersyarat.. hahhaha. (Sendiri bt keputusan sendiri meroyan..) syaratnya balik bln 11 ni selama 7hr tmasuk sabtu ahad. Hehe. (Plan je dulu.. moga2 dpt balik)
So sabtu petang 12hb kita orang gerak balik pahang. Balik putrajaya pada 15hb malam. Jem time balik toksah cakap lah.  Kalau lebuhraya pantai timur tu sure jem krengg... jenuh nk setting bontot. Hehe. So sempatlah berpuasa sari b4 raya haji dengan family mertua. Alhamdulillah.
Raya haji baru2 ni mr.zach malas nak sarung baju melayu. Die pakai base2 je. So aku pon pakailah baju kerja yg bru 2kali pakai. Jadilah. Sekali bile tengok famil PIL pakai sendondon mula lah menyesal. Hahha.
Eh meh layan pic raya aku dgn keluarga mertua. Paling best FIL bg hadiah kat mengHantu die ni. Apa? Hehe.. biarlah rahsia. Hakhakhaktuihh.. tq tokdaddy.. len kali leh bg lg.. hehe..
 
 
nin dia... geng pokok pisang... hahha.. ampun.. hehe
 
nilah family mertua aku.. sebelah aku tu moyang ammni... Alhamdulillah masih dok ade lagi.
 
ni family mertua anak beranak.. tanpa menantu2 n bakal menantu. ahakz
 
tok mummy dengan sepasang cucu  nya. ammni hyra & syed amir zakwan
 
nin diaaaa... mr Zach family...

 
sorok diri di belakang org keding mmg tidak membantu... hahaha
 
ko tengok OTW bali putrajaya jem area tol bentong. mse ni dah lps tol.. masak nk sampai putrajaya... mujur ammni tido

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...