Monday, September 30, 2013

.: Ragam Hyra #3 :.

Assalamuaikum
Huhuhu.. hari isnin je mula rasa malas. Haha. So bila malas tapi nak update entry baru. So kita cite lebih kurang jelah ye.
 
So ammni baru baik dari demam. Orang cakap demam nak panjang akal kan. Yolah.. sekarang memang panjang akalnye. Hahhaa. Tapi seronok pulak layan bile die menggada2 cthnye jari terluka sikit. Ngadu kat aku. Alololo sweet2 nye aku rasa. Walaupun mula2 die tunjuk jari sambil ckp bahasa die. Aku da nak hangin ( mak manjang nak hangin) sekali die tunjuk jari sambil buat muka sakit  ya allah siyes ngade2 gile tp buat hati aku seronok. Dah masuk fasa nak mengadu macam tu. Sah esok2 banyak mulut ni. Hahahah.
 
Ok tapi bab yang ni memang aku tak suke. Apa? Jum tgk.
 
 
 
 
ni part yang aku tak gemor ni. panjat2 memang die suke. jatuh tergolek pon die ngis jap astu tabah dan cekalkn diri panjat balik. aku ni dah mcam orang gile menjerit2. hoii sbr jelah..  

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...